افتتاح 224 طرح ورزشی

دکترسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در افتتاح پروژه های ورزشی در لردبیل،سالن دو و میدانی اردبیل شاه بیت افتتاحیه وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر ۹۹ است
دسته بندی:

معرفی برنامه

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاحیه پروژه های ورزشی در استان اردبیل گفت:سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی شاه بیت افتتاحیه‌های وزارت ورزش و جوانان در دهه مبارک فجر است.
دکتر سلطانی فر افزود:با تلاش همکاران ما در وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ۲۲۴ فضای ورزشی را در سراسر کشور افتتاح می‌کنیم.
در بین این ۲۲۴ پروژه سه پروژه بزرگ داریم که دو استادیوم ورزشی و یک سالن دو و میدانی در اردبیل از آن جمله هستند.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:در میان فضاهای ورزشی که امروز افتتاح می‌شوند، ۱۵۷ زمین چمن مینی فوتبال طبیعی و مصنوعی، سه استخر و تعداد دیگری از فضاهای ورزشی نیز وجود دارند.
او افزود:این ۲۲۴ فضای ورزشی با اعتباری معادل ۸۰۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.
دکتر سلطانی فر اضافه کرد:شاه بیت غزل این افتتاحیه، سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی است، یکی از تخصصی‌ترین سالن‌ها که در کشور وجود دارد و مختص ورزش مادر یعنی دو و میدانی است.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد:از این نوع سالن‌ها سه مورد در کشور داریم که دو مورد آن در سال‌های قبل افتتاح شده و این سالن که سومین سالن در این حوزه تخصصی است حدود سه هزار متر بزرگتر از سالن‌های موجود در کشور است.
دکتر سلطانی فر تصریح کرد: خیلی امیدواریم که با افتتاح این سالن‌ها و با وجود استعدادهای خوب در این مناطق قهرمان‌هایی در این رشته‌های ورزشی از این مناطق داشته باشیم.
او افزود:زمین‌های مینی فوتبال چمنی در سال ۹۲ حدود ۳۰۰ عدد بود و امروز با افتتاح این زمین‌های چمن به حدود دو هزار می‌رسد.
خانه‌های ورزش روستایی از سیاست‌های عدالت اجتماعی ما است که امروز تعدادی از آن‌ها را افتتاح می‌کنیم و به بیش از ۷ هزار خانه ورزش روستایی می‌رسیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان اضافه کرد:در سال ۱۳۹۲ حدود ۴۰ هزار مکان ورزشی در کشور داشتیم که امروزه تعداد این فضاهای ورزشی بدون احتساب خانه‌های ورزش روستایی و زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال به بیش از ۶۰ هزار می‌رسد.
افتتاح این فضاهای ورزشی اجازه می‌دهند که بانوان عزیز کشورمان هم با خیال راحت به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بپردازند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها