نشست خبری مدیران باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز برگزار شد

نشست خبری سرپرست باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه‌داده پرداز در محل ساختمان این باشگاه برگزار شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در ابتدای نشست جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز صحبت کرد و گفت: بابت تاخیر در شروع نشست خبری عذرخواهی می کنم. توضیح مختصر در مورد قرارداد عرض می کنم،تاریخ هشت  آبان ۹۸ قراردادی منعقد شد که برای اولین بار پرسپولیس یک کارگزار رسمی انتخاب کرد. قرار بر این هست که زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شود.

وی افزود: همان قرارداد جاری هست و هدف این است که کارگزار منافع باشگاه پرسپولیس را تامین و منافع بلندمت را تامین کند. مثل همه قراردادها، مشخص شد نیاز است نشست های دیگری داشته باشیم تا شرح وظایف تببین بشود و جایگاه دو طرف مشخص شود.

جلیلوند تصریح کرد: موقعی که قرارداد مشخص شد به این نتیجه رسیدیم به دلیل تنگاهای مالی پرسپولیس که برای گذشته است، مشکل ساز شده و توانستیم باشگاه را حمایت کنیم. بزرگترین دارایی پرسپولیس هواداران هستند. در نشست هایی که در دو هفته اخیر داشتیم‌ منجر شد به الحاقیه ای که تنگناهایی که وجود داشتند مرتفع شوند. یکسری پارامترهای کیفی به کمی تبدیل شده و این ‌نوید را می دهم که با انعقاد این الحاقیه روزهای خوبی پیش روی پرسپولیس خواهد بود و با حمایت هواداران و مشارکت آنها در طرح های اقتصادی می تواند به شکوه و جلال پرسپولیس بیافزاید.

 

علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه درباره اظهارات مختلفی که درباره این قرارداد مطرح شده است، تاکید کرد: ما از نظرات مدیران مختلفی استفاده کردیم و بعضی‌ها اطلاعی از الحاقیه نداشتند و یک سری صحبت‌هایی را انجام دادند اما همکاری باشگاه با این افراد به پایان رسیده است و این موضوع از نظر ما تمام شده است. اصطلاح ترکمانچای برای این قرارداد خوب نیست و باید اطلاعات حقوقی داشت تا از این قرارداد آگاه شد. این قرارداد یکی از بهترین فرصت های درآمدزایی برای پرسپولیس است و وضعیت اقتصادی و شرایط کرونا، کار را سخت کرده است و در این شرایط مذاکره کردن کار ساده ای نیست و این کار اتفاق افتاده که باید به آقای جلیلوند تبریک گفت. ما در حال حاضر نه از حق پخش برخوردار هستیم و یک ریال هم از پول بلیت نگرفتیم و با این وجود مجبور شدیم که مساله تجاری سازی را انجام دهیم. من نمی‌گویم کار ما منحصر به فرد است اما در این شرایط این کار بهترین فرصتی بود که انجام شد.

 

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

- ماهیت این قرارداد منافع طرفین را تامین نمی کرد

بعد از شش ماه فعالیت، ماهیت این قرارداد منافع طرفین را تامین نمی کرد لذا مذاکرات جدی با شرکت داشتیم. دیدگاه های مشترکی داشتیم که به توافق برسیم. نزدیک به قطع همکاری شدیم. با گفت و گوها و مذاکرات جدی در جهت هم افزایی صحبت کردیم  و به نتایج خوبی رسیدیم.

رسول پناه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دلیل اختلاف با مهرداد هاشمی که در نشست امروز نیست و غیبت دارد، گفت: اصلاً اختلاف نداریم.

- ساختار باشگاه بیمار است

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یکی از مشاوران پیشین باشگاه پرسپولیس قرارداد این باشگاه با کارگزارش را ترکمنچای دانسته بود، گفت: من باید خدمت شما عرض کنم که ساختار باشگاه بیمار است و اگر این طور نبود یک فرد در باشگاه در حوزه رسانه به خودش اجازه نمی‌داد در مسائل اقتصادی اظهارنظر کند و من این ساختار را اصلاح خواهم کرد.

- افرادی در باشگاه هستند که دوست ندارند برخی مسائل محرمانه باشد

رسول‌پناه در پاسخ به این سوال که چرا عکس قرارداد بازیکنان و حتی قرارداد اسپانسر باشگاه رسانه‌ای شده است و فکر نمی‌کند این مسئله نشان می‌دهد افرادی در باشگاه هستند که دوست ندارند برخی مسائل محرمانه باشد، تصریح کرد: در مورد عکس‌های گرفته شده از قرارداد بازیکنان من صحبتی ندارم چرا که این مسئله به دوران مدیریت من مربوط نمی‌شود و این عکس‌ها قبلا گرفته شده است. در مورد اسپانسر هم ترسی از رسانه‌ای شدن این قرارداد نداشتیم. به هر حال اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید کارگزار خودش قرارداد را رسانه‌ای می‌کرد. اما اینکه افرادی در باشگاه از قرارداد عکس گرفته و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند در راستای بیمار بودن ساختار باشگاه است که بعد از قرارداد با کارگزار این فرصت را داریم که آن را اصلاح کنیم.

- به بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت به آنها پرداختی داشته باشم

وی در واکنش به این سوال که آیا با توجه به اینکه کارگزار قرار است تا 31 خردادماه واریزی به باشگاه نداشته باشد، در این شرایط بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم تا آن زمان دریافتی نخواهند داشت، عنوان کرد: نه اصلا این طور نیست. من به بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت به آنها پرداختی داشته باشم و این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

 

خواجه‌وند مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد استوکس و بشار رسن گفت: ما داریم پروسه قانونی استوکس را پیگیری می‌کنیم. هنوز فسخی انجام نشده است و بشار رسن بازیکن تیم ما است و او به تمرین تیم می‌رود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها