AFC به دنبال برگزاری انتخابی جام جهانی ازمهر و آبان و تک بازی کردن دیدارهای لیگ قهرمانان

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به فیفا پیشنهاد کردند تا بازی های انتخابی جام جهانی 2022 را در ماه مهر و آبان برگزار کنند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

داتو، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین مصاحبه خود درباره زمان ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا اظهار نظر کرد.

داتو در مصاحبه با نشریه «الاتحاد» امارات، گفت: اغلب لیگ های فوتبال داخلی آسیا قرار شده در ماه آگوست(مرداد) ازسرگرفته شود. این تصمیم فدراسیون های اعضا قابل تحسین است چون بعد از کنترل شیوع ویروس کرونا مسابقات را از سرخواهند گرفت.

وی درباره زمان ازسرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022، گفت: وضعیت ما نسبت به کنفدراسیون های دیگر بهتر است. ما فقط در مرحله دوم مسابقات 4 بازی داریم. این درحالیست که بسیاری از کنفدراسیون های دیگر نیاز به زمان بیشتری برای بازی های به تعویق افتاده خود دارند. فیفا همچنان در حال مذاکره با کنفدراسیون ها است. ما پیشنهاد کردم تا بازی های به تعویق افتاده انتخابی جام جهانی در ماه اکتبر(مهر) و نوامبر(آبان) برگزار شود. جلسه ای بزودی با فیفا داریم تا تصمیم نهایی درباره تاریخ برگزاری مسابقات را بگیریم.

 AFC همچنین در حال بررسی پیشنهاد جدیدی است تا تمام بازی های لیگ قهرمانان را به صورت تک بازی و به صورت متمرکز برگزار کند.

بنا به این سیستم جدید قرار شده بازی رفت و برگشت لغو شده و تمام بازی ها به صورت تک بازی به میزبانی کشوری بی طرف یا دخیل در این بازی ها برگزار شود. با سیستم جدید بازی های مرحله گروهی در ماه آگوست(مرداد) و بازی های مرحله یک چهارم در ماه سپتامبر(شهریور) و بازی های مرحله نیمه نهایی در ماه اکتبر(مهر) برگزار شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها