راهیابی مهدی زاده به دیدار پایانی

امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم کاراته کشورمان به دیدار پایانی رقابت های کاراته وان اسپانیا 2019 رسید
دسته بندی:

معرفی برنامه

 هفتمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته از صبح امروز(جمعه) با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین شهر مادرید آغاز شده است و تیم ملی ایران با ترکیب ۱۰ کاراته کا در دو بخش مردان و زنان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم در چارچوب این مسابقات، در نخستین مبارزه به مصاف  "ولوزو کامیلیو" از شیلی رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید. مهدی زاده در دومین مبرازه به مصاف "حاج عامر یونس اولاد" از بلژیک رفت و این دیدار نیز با نتیجه 2 بر یک به صود کاراته‌کای شکورمان تمام شد. مهدی زاده در دور سوم "استیون دا کاستا" از فرانسه را که 3 طلای کاراته وان 2019 و طلای مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه اش دارد، شکست داد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی "ماسا میچی فونا هاشی" از ژاپن شکست داد.  مهدی زاده در دیدار نیمه نهایی برابر "هینوتوشیهارا" از ژاپن با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

 

در این وزن سعید احمدی دیگر نماینده کاراته ایران در نخستین مبارزه، "سامی انخایلی" از اسپانیا را شکست داد. نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس در سال 2012،  "تورال آقالارزاده" از آذربایجان را شکست داد اما با باخت برابر حریف برزیلی از ادامه رقابت ها بازماند.

امروز در چارچوب این رقابت‌ها و در وزن 50- کیلوگرم بانوان سارا بهمن یار به مصاف حریفان خود رفت. بهمنیار در نخستین مبارزه موفق شد " ربکاسی چروا" از اسلواکی را با نتیجه 9 بر یک شکست دهد. در دور دوم، بهمنیار به مصاف "شیائوشنگ" از تایوان رفت و در این دیدار نیز موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهد. بهمنیار در دور سوم به مصاف "مورالس" از اسپانیا رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود کاراته‌کای اسپانیا تمام شد. در ادامه این رقابت‌ها با شکست اوزونا مورالس از اسپانیا برابر سراب اوزچلیک از ترکیه، سارا بهمنیار از ادامه رقابت ها حذف شد.

نگین باقری کاتاروی کشورمان در مرحله دوم این مسابقات در جایگاه هفتم قرار گرفت و از ادامه رقابت بازماند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها