کلوپ: تا به حال به عنوان مربی تیم مدافع عنوان قهرمانی به میدان نرفته‌ام

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ناپولی در هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرد روند موفق فصل قبل از سوی شاگردانش پی گرفته شود.
 
سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: قلا هرگز در چنین وضعیتی نبوده ام که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اروپا به مصاف تیمی بروم! نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما باور دارم ناپولی انگیزه بسیاری خواهد داشت و این به دلیل قهرمانی ما در فصل گذشته نیست. وقتی ما در پیش فصل برابر هم قرار گرفتیم، آنچلوتی به من یک بطری آب داد و روی آن یک امضا با پیام تبریک نوشت. آن‌ها سال گذشته در مرحله گروهی در آخرین دیدار برابر ما حذف شدند و این موضوع برایشان جالب نبود. بنابراین در بالاترین سطح انگیزه مقابل تیم من قرار خواهند گرفت.
 
سرمربی لیورپول اضافه کرد: ناپولی واقعا تیم قدرتمندی است. آنها تنها تیمی هستند که در حال حاضر باید نگرانشان باشیم زیرا حریف بعدی ما نام دارند و از بالاترین کیفیت بهره می‌برند. آنالیز ناپولی برایمان خیلی جذاب بود زیرا گل‌های زیادی از آنها دیدیم. چند گل خوردند اما گل‌های زیادی به ثمر رساندند و به همین دلیل می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم. باید به به اندازه کافی خوب باشیم تا نتیجه بگیریم و این تنها چیزی است که در حال حاضر نگران آن هستم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها