بازی های المپیک ژاپن یک سال به تعویق افتاد 2020+1

نخست وزیر ژاپن و رئیس کمیته بین المللی المپیک برای تعویق یک ساله المپیک توکیو به توافق رسیدند
دسته بندی:

معرفی برنامه

امروز شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با رئیس IOC  در تماس تلفنی برای تعویق یک ساله بازی های توکیو به توافق رسیدند. این در حالی است که تعداد زیادی از کشورها با ارسال نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک خواستار تعویق بازی ها شده بودند.

 به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا تعداد زیادی از مسابقات انتخابی المپیک لغو شد و با توجه به اینکه فرصت مناسب برای تمرین فراهم نبود ورزشکاران هم خواستار تعویق بازیهای المپیک توکیو شدند.

بیانیه کمیته بین المللی المپیک و مسوولان ژاپنی پس از تعویق توکیو 2020:

با بررسی اطلاعات ارایه شده توسط سازمان بهداشت جهانی پیرامون ویروس کووید-19، رئیس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیر ژاپن به توافق رسیدند که برگزاری بازی های المپیک 2020 به زمان دیگری موکول شده اما حداکثر تا تابستان 2021 انجام شود تا سلامت و امنیت جان ورزشکاران و هر کسی که در این المیپک حضور پیدا خواهد کرد، تضمین شود. همچنین این دو نهاد برای ماندن مشعل المپیک در ژاپن به توافق رسیده و نام بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو نیز حفظ خواهد شد.

در این جلسه دوستانه و سازنده، این دو نهاد از تلاش های یکدیگر جهت سازماندهی بازی های المپیک و تلاش کشور ژاپن برای مبارزه در برابر همه گیری ویروس کووید-19 تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها