گل محمدی: از کوه موانع رد شدیم تا به اینجا رسیدیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با مشکلات زیادی خود را به دوحه رساندیم و از کوه موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم و خوشبختانه بازیکنانم اراده خوبی از خود نشان دادند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصرعربستان اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید بار دیگر از مسئولان برگزاری این رقابت ها به ویژه فدراسیون فوتبال قطر تشکر فراوان داشته باشم که نظم خوبی در برگزاری مسباقات داشتند و امکانات خوبی هم ایجاد کردند. بهترین تصمیم را برای ادامه لیگ قهرمانان گرفتند و وقتی چنین تصمیمی اتخاذ شد خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود: به بازی رسیده ایم که یک فینال است و هر تیمی بتواند از این دیدار بگذرد، به بازی پایانی می رسد. هر دو تیم با شایستگی به نیمه نهایی رسیدند و بازی های خوبی را از النصر دیده ایم. نظم و سازماندهی خوبی دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.حق النصر بود که در این مرحله حضور داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مشکلات زیادی خود را به دوحه رساندیم و از کوه موانع رد شدیم تا به مسابقات برسیم. خوشبختانه بازیکنانم اراده خوبی از خود نشان دادند. در گروه سختی بودیم و در مرحله پلی آف هم از السد و پاختاکور گذشتیم. واقعا مراحل دشواری را گذراندیم تا به اینجا رسیدیم.

گل محمدی ادامه داد: برای رسیدن به این مرحله تیم شایسته و سزاواری بودیم که به اینجا رسیدیم و می توانیم این شایستگی را در نیمه نهایی و فردا هم نشان بدهیم. انگیزه های زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داریم و بزرگ ترین انگیزه مان هم خوشحال کردن هواداران هستند. می دانیم طرفداران پرسپولیس و مردم ایران با مشکلات اقتصادی هم مواجه هستند و برد ما مقابل النصر می تواند تا حدی این مشکلات را از یادشان ببرد و آنها را خوشحال کند.

وی درباره تفاوت امسال با دو سال قبل که پرسپولیس به فینال آسیا رسید، گفت: نکته خوبی بود. پرسپولیس در این سال ها نشان داده  حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.  برنامه ریزی، همبستگی، جمع شدن بازیکنان خوب و مربیان خوبی که در این تیم بوده اند، پایه گذار موفقیت های این تیم شده است.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: تفاوت امسال با سال های قبل نبودن تماشاگران مان بوده است. وقتی کنار 100 هزار هوادار خود حضور داشتیم، کارمان راحت تر بود و  کمک آنها تاثیر زیادی روی روند بازی های ما می گذاشت. هرچند کنار ما نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما همیشه انرژی مثبت زیادی از طریق فضای مجازی و راه های دیگر به ما دادند.

گل محمدی افزود: انگیزه زیاد فعلی مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار بیفتد می تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان شود. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.

وی درباره امکانات قطر برای میزبانی از لیگ قهرمانان توضیح داد: به خاطر شرایط بیماری کرونا، تفاوت زیادی برای برگزاری مسابقات نسبت به سال های گذشته وجود داشت و محدودیت هایی هم برای بازیکنان و مربیان ایجاد شد. سه هفته است در هتل هستیم و این مسائل کار را سخت می کند. بازیکنان، مربیان و تمام افراد تیم ها تحت تاثیر این شرایط سخت و محدودیت ها هستند. با این وجود مجبوریم این مسائل را تحمل کرده و با خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید با این شرایط مبارزه کرد زیرا کرونا بیماری خطرناکی است و تا زمانی که ریشه کن نشود، نمی توان رقابت های فوتبال را عادی برگزار کرد. این وضعیت تاریخی است و در برهه ای هستیم که نشان می دهد صبر و مقاومت مردم تا چه اندازه است. در نهایت ورزشکاران هستند که از این رقابت به خوبی بیرون می آیند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها