مربی تیم فوتبال سپاهان : جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی مثل یک فینال می‌ماند چون بعد سوت پایان مسابقه، تیمی فرصت جبران ندارد. در طول هفته آقای قلعه‌نویی به همراه کادر مدیریتی و فنی سعی کرد از نظر ذهنی تیم را ریکاوری کنیم چون اتفاقات رخ داده در هفته گذشته برای ما خوشایند نبود؛ هر چند اعتقاد کادر فنی و مدیریتی این است که کیفیت سپاهان خیلی خوب است و حتی رقبای ما بعد از بازی با سپاهان همه اذعان می‌کنند که سخت‌ترین دیدار خود را پشت سر گذاشتند. خیلی از آنها ادعا می‌کنند با خوش‌شانسی توانسته‌اند از سپاهان امتیاز بگیرند. البته ما باید این شکل بازی‌ها را به نتیجه گیری تبدیل کنیم و امیدواریم از این مسابقه روز خوب ما شروع شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که باخت در بازی مقابل استقلال چقدر در مسابقه فردا تاثیر دارد، عنوان کرد: تجربه بازی دو تیم در فاصله زمانی کم هم نکات منفی دارد و هم مثبت. سعی می‌کنیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و با آنالیز بازی گذشته، وضعیت را تغییر دهیم؛ به خصوص که شکل لیگ با جام حذفی فرق می‌کند.
 
مربی سپاهان تاکید کرد: شکست مقابل استقلال و نساجی بخشی از آن به بدشانسی و برخی به عوامل بیرونی بر می‌گردد که داور هم در آن تاثیر داشت. از طرف آقای قلعه‌نویی از هواداران واقعی سپاهان عذر‌خواهی می‌کنم ولی خود تماشاگران ما هم بهتر می‌دانند کیفیت تیم ما خیلی خوب بوده ولی کم شانس بودیم. آمار نشان می‌دهد ما یکی از دو تیم اول در ایجاد موقعیت هستیم. آنها بدانند تا آخرین لحظه تلاش خود را برای موفقیت سپاهان انجام خواهیم داد.
 
مربی سپاهان در خصوص داوری بازی تاکید کرد: ما درباره داور صحبتی نداریم اما از موعود بنیادی‌فر و همه داوران فوتبال کشور خواهش می‌کنیم عدالت را رعایت کند. ما اصلا نمی‌خواهیم به تیم ما به چشم دیگری نگاه شود، اصلا درخواست هدیه نداریم و اصلا نمی‌خواهیم خطای مهاجممان روی مدافع حریف برای ما پنالتی گرفته شود! یا گل آفساید ما را داوران قبول کنند، ما فقط می‌خواهیم عدالت رعایت شود تا تیمی که در جریان بازی شایسته است به آن دست پیدا کند.
 
الهویی در خصوص شرایط جسمانی امیر قلعه‌نویی و حضور وی در تیم عنوان کرد: طبیعتا شرایط آقای قلعه‌نویی فعلا بهتر است اگر چه پزشکان به وی اجازه نمی‌دادند در کنار سپاهان باشند. مطمئنا حضور آقای قلعه‌نویی روی نیمکت به ما انرژی می‌دهد و می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند و مطمئنا فردا بازیکنان سپاهان با تمام توان خود وارد زمین می‌شوند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به حریف بعدی سپاهان در صورت صعود به مرحله بعد فکر می‌کنند یا خیر اظهار داشت: در جام حذفی خیلی مهم نیست که حریف بعدی شما چه تیمی است، تمام تمرکز ما این است که با یک بازی خوب فردا مقابل استقلال به نتیجه برسیم.
 
مربی سپاهان در خصوص غیبت احتمالی دیاباته در بازی فردا عنوان کرد: دیاباته مثل بقیه بازیکنان استقلال تاثیرگذار است اما سپاهان آنقدر تیم بزرگ و خوبی است که اگر عدالت رعایت شود، می‌توانیم برنده شویم. ما برای ارتباط با آنالیزور تیممان که روی سکو است یا با جی پی اس من از آی پد استفاده می‌کنیم اما ناظر بازی و سازمان لیگ این اجازه را به ما نمی‌دهند اما تیم‌های دیگر از اپل واچ روی نیمکت استفاده می‌کنند اما ایرادی به آنها گرفته نمی‌شود. ما می‌خواهیم حتی در این جزئیات در بازی فردا عدالت رعایت شود، و اگر قرار است وسایل الکترونیکی در بازی‌های استفاده نشود برای همه تیم‌ها باشد تا حق تیمی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها