بائو: پانزده روز کابوس‌وار را پشت سر گذاشتم

میثم بائو که بیماری کرونا را پشت سر گذاشته می‌گوید که پانزده روز کابوس وار را تجربه کرده است.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

میثم بائو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفتگوی اینترنتی با برنامه نوروز فوتبالی از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا گفت . وی که به بیماری کرونا مبتلا شده بعد از بستری شدن در آی سی یو حالا به شرایط عادی بازگشته و در قرنطینه خانگی قرار دارد. بائو درباره شرایط خود بعد از مرخص شدن از بیمارستان گفت: دست همه مردم ایران درد نکند که جویا احوال من شدند و دعا کردند برای من. در روزهای انتخابات بود که دوستی داشتم و حالا نماینده مجلس شدند و بنا به رفاقتی که با ایشان داشتم در شلوغی‌ها شرکت می‌کردم. ما هم آن موقع خبر نداشتیم که کرونا آمده و روزی فهمیدیم که آن یک هفته شلوغ را کاملا سپری کردیم. بعد ۱۴ روز اصلا حالم خوب نبود. ولی دقیقا ۱۷ روز پیش بود که به صورت آنفولانزا خودش را نشان داد و دستگاه گوارش من را به هم ریخت. کاملا معده، روده من اذیت شد و درد شکم و کمر پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: بعد ۵،۶ روز هم دستگاه تنفس من را اذیت کرد و اکسیژن خون من به ۸۰ رسید. واقعا دست کادر پزشکی بیمارستان فاطمة الزهرا ساری درد نکند. دعا و پیگیری مردم هم بی تاثیر نبود. دیروز اکسیژن خون من به حالت عادی تبدیل شد و من را به بخش منتقل کردند. الان هم خانه هستم.

 

بائو در مورد دوران قرنطینه خانگی خود نیز گفت: چند نصیحت به مردم خوب کشورم دارم. خیلی جاها می‌گویند که این مریضی برای افراد مسن است. اینطور نیست و واقعا از خانه بیرون نیایید. مریضی سختی است و تمام بدن انسان درگیر می‌شود. این یک ماه را واقعا رعایت کنید. مخصوصا برای خانواده‌هایی که بیماران قلبی و ریوی دارند. من که سالم بودم اذیت شدم. این ۱۵ روز یک کابوس بود و دعای خیر مردم و پدر و مادرم باعث خوب شدن من شد.

لینک ویدئو

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها