نبی: اسکوچیچ هفته آینده برمی‌گردد

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی ایران به زودی برای رصد بازی های لیگ برتر راهی تهران می شود
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با برنامه آن سوی لیگ شبکه خبر درباره آخرین وضعیت بازگشت دراگان اسکوچیچ به ایران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا آقای اسکوچیچ در هفته آینده به ایران بیایند و قرار است مسابقات لیگ برتر را از نزدیک رصد کنند.

 

او ادامه داد: نخستین بازی ما در راه جام جهانی روز هفدهم مهرماه مقابل هنگ کنگ است و تا قبل از آن بازی، جلساتی که نیاز باشد در ماه‌های آینده برگزار می‌شود و موضوعات مد نظر آقای اسکوچیچ پیگیری خواهد شد. ایشان به طور مداوم با دپارتمان تیم ملی و آقای خراطی در تماس است تا کارها پیش برود. ضمن اینکه اردوی تیم ملی پس از مسابقات لیگ برتر انجام می‌شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران درباره شانس تیم ملی برای صعود از دور اول مقدماتی جام جهانی ابراز کرد: باید واقعیت را به افکار عمومی و مردم بگوییم. در گروه ما عراق ۱۱ امتیاز، بحرین ۹ امتیاز، ایران ۶ امتیاز، هنگ کنگ ۵ امتیاز و کامبوج یک امتیاز دارند و در این شرایط و با توجه به اینکه چهار مسابقه تا پایان بازی‌های مرحله گروهی داریم، باید در هر چهار مسابقه به برتری برسیم و ۱۲ امتیاز کسب کنیم.

 

نبی یادآور شد: اگر بخواهیم تیم اول باشیم، باید در هر چهار بازی به برد برسیم و نتایج عراق و بحرین را هم در نظر بگیریم. کار بسیار سختی در این مرحله داریم ولی امیدوار هستیم چهار برد کسب کنیم چون حتی مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. اینکه ۱۲ امتیاز بگیریم هم صدرنشینی ما را قطعی نمی‌کند.

او عنوان کرد: در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ نیز شرایط تقریبا مشابهی با الان داشتیم و کارمان سخت بود، اما امتیاز نزدیک‌تری به کره جنوبی و قطر داشتیم که در نهایت به‌عنوان تیم اول صعود کردیم. این بار هم با اینکه کار سختی داریم، امیدوار هستیم به این مهم برسیم.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی هستند و اهالی فوتبال هم انرژی و دلگرمی می‌دهند تا به امید خدا با موفقیت راهی مرحله بعد شویم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها