انتخاب بهترین‌های سال ورزش ایران از شبکه ورزش سیما

شبکه ورزش از امسال بهترین‌های سال ورزش ایران را انتخاب می‌کند

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش سیما، با توجه به استقبال گسترده جامعه ورزش و مخاطبان سیما از  ویژه برنامه «یکصد» که اقدام به انتخاب بهترین‌های قرن ورزش ایران نمود، و همچنین جایگاه مؤثر شبکه ورزش به عنوان تنها شبکه تخصصی ورزشی تلویزیون و پرمخاطب‌ترین رسانه ورزشی کشور، این شبکه متولی و عهده‌دار برگزاری نظرسنجی بزرگ انتخاب بهترین‌های سال ورزش ایران نیز شد.

از این رو دبیرخانه انتخاب بهترین‌های سال ۱۴۰۱ ورزش ایران، از ابتدای تابستان پیش رو، آغاز به کار خواهد کرد و تا پایان سال با پشت سر گذاشتن ۶ مرحله، فرآیند انتخاب را پیش خواهد برد. مراحل فرآیند انتخاب بهترین‌های سال ورزش ایران به شرح زیر است:
1.  معرفی ورزشکاران برتر توسط ادارات کل و هیأت‌های استانی 
2. معرفی نامزدهای برتر هر رشته توسط فدراسیون‌ها
3. امتیازدهی به نامزدهای اولیه توسط کاپیتان‌ها و سرمربیان رده های مختلف و در دو بخش زنان و مردان 
4.ارزیابی نامزدهای معرفی شده بر اساس ضوابط اعلامی دبیرخانه جشنواره در هیات انتخاب
5. تجمیع امتیازات و انتخاب گزینه‌های نهایی توسط هیأت داوران
6. رای‌گیری مردمی برای انتخاب بهترین‌های سال

لازم به ذکر است که رویکرد این جشنواره،  فرهنگی-ورزشی خواهد بود و  قهرمانی‌‌ها، پیروزی‌ها یا موفقیت‌های حرفه‌ای به عنوان تنها ملاک انتخاب بهترین‌ها نخواهد بود؛ بلکه نگاهی هویتی و فرهنگی نیز در عناوین جوایز و انتخاب بهترین‌ها دخیل خواهد بود. 

جامعه ورزش هم می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون این جشنواره از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۱۷ به دبیرخانه این جشنواره اعلام کنند.

اختتامیه این جشنواره، در اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران رسانه ملی و مدیران ورزش کشور برگزار خواهد شد.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها