فیفا بالاخره اساسنامه فدراسیون فوتبال را تایید کرد

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با اعلام خبر تایید اساسنامه اصلاحی این فدراسیون گفت: نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می کردیم.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فیفا امروز (پنجشنبه) و پیرو مکاتبات قبلی خود، نامه تایید نهایی خود درباره اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و این به آن معناست که اساسنامه پیشنهادی به مجمع دارای کلیه استانداردها و الزامات قانونی مورد نظر فیفاست. شایسته است که این موفقیت را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران تبریک بگویم.

وی ادامه داد: فیفا با برگزاری مجمع عمومی در تاریخ ۸ آذر موافقت کرده و اعلام کرده که اکنون می‌توانیم اساسنامه را جهت تصویب نهایی در اختیار اعضای محترم مجمع قرار دهیم.

براتی افزود: نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می‌کردیم و الحمدالله با پشتیبانی، ممارست و ارائه طریق فدراسیون فوتبال و کار شبانه روزی که در ماه های گذشته انجام شد امروز این سند و تاییدیه در اختیار ماست و ان‌شاءالله بعد از تصویب مجمع عمومی فدراسیون، اساسنامه جدید به عنوان عالی ترین سند حقوقی فوتبال کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها