گل محمدی: بازی با اولسان یک دیدار حساس و مهم است

گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با اولسان هیوندای گفت: بازی با اولسان یک دیدار حساس و مهم است
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از شروع صحبت هایم باید از کاردر پزشکی، درمانی و پرستاران عزیرمان در ایران و دنیا به دلیل این همه جانفشانی و زحمتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند قدردانی کرده و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می کنم که با وجود تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند. 

وی افزود: کار خیلی بزرگی را انجام دادند و باید همه فوتبالیست ها از آنها تشکر کنند. بازی با اولسان یک دیدار حساس و مهم برای هر دو تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیده اند. پرسپولیس  و اولسان برای رسیدن به فینال جنگیده و مبارزه کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  ادامه داد: پرسپولیس و اولسان روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و با شایستگی کامل به این مرحله گذاشتند. فکر می‌کنم تقابل ما می‌تواند یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم بزند. اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن مبارزه می‌کند. ما هم آماده مسابقه هستیم و برای دیدار فینال یک راه پیش رو نداریم و آن هم بردن است. 

گل محمدی اضافه کرد: به تنها چیزی که فکر می‌کنیم و روی آن تمرکز داریم قهرمان شدن است، امیدوارم بتوانیم با قهرمانی خودمان دل هواداران را که خیلی نگران این بازی هستند شاد کنیم. به هواداران این اطمینان را می‌دهم که تا آخرین نفس برای رسیدن به جام تلاش می‌کنیم، و ان‌شاءالله بتوانیم قهرمان شویم تا اتفاقات خوبی برای  ما در بازی فردا بیفتد.

وی درباره انگیزه شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی عنوان کرد: تنها انگیزه‌ای که از ابتدای بازی‌ها برای ما وجود داشته شادی دل هواداران و افتخارآفرینی برای ایران است. پرسپولیس متعلق به هواداران است و آنها با این تیم بازی زندگی کرده و روزهای خود را سپری می‌کنند. آنها با پرسپولیس اشک ریخته و می‌خندند و بهترین لحظات زندگی خود را با پرسپولیس سپری می‌کنند. انگیزه ما خیلی بزرگ است و برای شادی هواداران و افتخارآفرینی برای تیم تلاش می‌کنیم. 

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه غیبت نفرات محروم می‌تواند برای تیمش چالشی به وجود آورد، توضیح داد: یک تیم هستیم و فقط به خاطر تیم بودن توانسته‌ایم موفق باشیم. برای بازی فردا 4 بازیکن خود را نسبت به مرحله گروهی در اختیار نداریم. 40 درصد تیم تقلیل پیدا کرده، اما این موضوع دلیل نمی‌شود نسبت به تیمی که اکنون در اختیار داریم ناامید باشیم.قدرت ما تیم بودن پرسپولیس است. 

گل محمدی اضافه کرد:‌ هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود قطعا شایستگی حضور در فینال را دارد. نسبت به بازیکنانم خیلی خوش‌بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می‌کنند. آنها برای انجام دادم یک مسابقه خیلی خوب تمرکز خواهند داشت.

وی افزود: در بحث گلزنی هم برای ایجاد موقعیت شانس پیدا می‌کنیم، فقط داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر مهم است و این موضوع به شرایط روحی و روانی بازیکن در لحظه بستگی دارد. فکر می‌کنم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به لغو دو دیدار این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: کمی از شرایط بازی دور هستیم، اما تمرینات به ما کمک کرده تا در بحث گلزنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. زیاد با بچه‌ها کار کردیم و آنها تمرکز خوبی برای گلزنی و آوردن شادی به اردوی پرسپولیس دارند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها