قهرمانی تیم آرتمیس در لیگ برتر قایقرانی روئینگ

تیم آرتمیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان شد.
دسته بندی:

معرفی برنامه

رقابت های لیگ برتر روئینگ بانوان در دریاچه آزادی برگزار شد. باشگاه‌های دانشگاه آزاد، آرتمیس، شهرداری بجنورد، مکران سیستان و پاس همدان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و در مرحله دوم رقابت در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و ۴ در ۵۰۰ متر امدادی انجام شد.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر شکیبا وقوفی از آرتمیس با زمان ۴:۰۷.۸۰۸ دقیقه اول، کیمیا زارعی از پاس همدان با زمان ۴:۱۰.۵۱۴ دقیقه دوم و مریم امیدی پارسا از شهرداری بجنورد با زمان ۴:۲۹.۹۰۹ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر نازنین ملایی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۴.۲۹۶ دقیقه مقام اول، زینب نوروزی از آرتمیس با زمان ۴:۱۲.۶۹۵ دقیقه مقام دوم و نگار نگهدار از مکران سیستان با زمان ۴:۲۰.۳۸۵ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تک نفره سبک وزن ۵۰۰ متر فاطمه مجلل از آرتمیس با زمان ۱:۵۶.۶۲۹ دقیقه اول، اسراء جوانمردی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۱.۸۷۸ دقیقه دوم و الهه رحیمی از شهرداری بجنورد با زمان ۲:۰۴.۶۵۱ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر مهسا جاور از دانشگاه آزاد  با زمان ۱:۵۶.۷۶۴ دقیقه مقام اول، نازنین رحمانی از آرتمیس با زمان ۱:۵۷.۲۲۱ دقیقه مقام دوم و مریم کرمی از پاس همدان با زمان ۲:۰۲.۴۵۷ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در روئینگ تک نفره ۴ در ۵۰۰ متر امدادی تیم آرتمیس با ترکیب شکیبا وقوفی، فاطمه مجلل، نازنین رحمانی و زینب نوروزی با زمان ۷:۴۲.۸۶۷ دقیقه در رتبه اول ایستاد، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مهسا جاور، اسراء جوانمردی، زهرا سیانکی و نازنین ملایی با زمان ۷:۵۲.۹۶۹ دقیقه دوم شد و پاس همدان با ترکیب مریم کرمی، کیمیا زارعی، ماریه میهن‌دوست و فاطمه صفری با زمان ۸:۱۱.۴۳۷ دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

بر این اساس در پایان هفته اول رقابت‌ها آرتمیس با ۷۱ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر روئینگ بانوان شد، دانشگاه آزاد با ۶۷ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و تیم‌های شهرداری بجنورد و پاس همدان با ۴۰ امتیاز به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها