يک طلا و 2 برنز ووشوکاران ايران در روز دوم مسابقات آسيايي

دومين روز رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان آسيا با کسب يک مدال طلا و 2 مدال برنز براي نمايندگان ايران همراه شد
دسته بندی:

معرفی برنامه

تيم جوانان ايران در مسابقات امروز (سه شنبه) از سوي «يونس شهرکي» در سانداي نوجوانان به مدال طلا رسيد و 2 مدال برنز توسط «شاهين بني طالبي» و «منيره پناهي» در تالو به دست آمد.

با اين اوصاف تعداد مدال هاي تيم ايران به 2 طلا و 5 برنز رسيد.

**نتايج نمايندگان ايران بدين شرح است:

تالوي دختران/

«منيره پناهي» در فرم «جين شو» رده سني 15 تا 18 سال با امتياز 9.36 در جايگاه سوم ايستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. «يي في يانگ» از چين با 9.55 طلا گرفت و «لي ين شوهن» از سنگاپور 9.38 به مدال نقره رسيد.

نازنين بازدار، فاطمه جزيني، ستايش تک فلاح و هستي صديقي ديگر تالوکاران تيم دختران ايران بودند که امروز به اجراي فرم پرداختند.

سانداي دختران/

«مهراسا عبدالهي» در وزن 56 کيلوگرم ساندا، در مبارزه اي نفس گير که سه راند طول کشيد برابر حريف ويتنامي به پيروزي رسيد.

وي که از حريف خود در راند سوم عقب بود در ثانيه پاياني 2 امتياز گرفت و برنده شد و به فينال رفت. او براي کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاري از چين مي رود.

تالوي پسران/

«شاهين بني طالبي» در فرم «نان چوان» رده سني 12 تا 15 سال با امتياز 9.29 به مدال برنز رسيد. «يو پي لي» از چين تايپه با9.34  طلا گرفت و «کاي جي برايان» از مالزي با 9.33 به مدال نقره دست يافت.

بني طالبي روز گذشته نيز در فرم «نن دائو» به نشان برنز رسيده بود.

طاها بديعي، اميرعلي ميلابي و پويا حاتمي ديگر تالوکاران تيم پسران ايران بودند که امروز به اجراي فرم پرداختند.

سانداي پسران/

«يونس شهرکي» در فينال وزن 45 کيلوگرم نوجوانان برابر «بابولو موندا» از هند قرار گرفت و در مبارزه اي دشوار که سه راند ادامه پيدا کرد به برتري دست يافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

شهرکي روز گذشته نيز برابر «محمد هدايت» از اندونزي به برتري دست يافته بود. در اين وزن نمايندگان اندونزي و ويتنام به مدال برنز مشترک رسيدند.

«علي ظفري» در وزن 52 کيلوگرم سانداي جوانان مقابل «اومور زاکوف» از قرقيزستان به برتري دست يافت و راهي نيمه نهايي شد تا با نماينده چين مصاف دهد. ظفري روز گذشته نيز، حريفي از ماکائو را شکست داده بود.

«مهدي اکبري» در وزن 56 کيلوگرم سانداي جوانان، «سون جائه مين» از کره جنوبي دارنده مدال طلاي جوانان جهان در سال 2018 را با اقتدار از پيش روي برداشت و به نيمه نهايي رسيد تا به مصاف هند برود.

**اسامي مدال آوران تيم ايران تا پايان روز دوم:

طلا: سهيل موسوي و يونس شهرکي

برنز: شاهين بني طالبي (2 مدال)، تيم دوئلين دختران (متشکل از فاطمه جزيني و منيره پناهي)، نازنين بازدار و منيره پناهي

دهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان آسيا از روز دوشنبه با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور در برونئي آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها