پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در برنامه کادر فنی

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در برنامه کادر فنی شبکه ورزش سیما از آسیب های وارده به ورزش جهان بویژه ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت.
دسته بندی:

معرفی برنامه

پیمان حسینی گفت : در پی شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسابقات آسیایی و بین المللی لغو شد و امکان حضور در عرصه های جهانی را از دست دادیم ، امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری در سال آینده ، سال شلوغی برای فوتسال کشورمان را در پیش داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ضمن تبریک به رئیس جدید فدراسیون فوتبال و آرزوی موفقیت برای وی افزود : بنظرم آقای عزیزی خادم  باید در برنامه های خود ، تعریف بودجه ای مستقل برای فوتبال ساحلی و داشتن اسپانسر مستقل و منفک از فوتبال و فوتسال را در اولویت قرار دهد تا مشکلات مالی این عرصه برطرف شود.

وی ادامه داد : فوتبال ساحلی ما از جوانان مستعد بسیاری برخوردار است که نوید داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند و پشتوانه ای قوی برای سالیان پیش رو را می دهد بنابراین فدراسیون باید با حمایت مالی از لیگ ، به پویایی و حضور تیم های بیشتر و قدرتمندتر در آن و به تبع آن ساختن تیم ملی کمک کند.

حسینی در ادامه بر تشویق تیم های لیگ برتر فوتبال برای فعالیت در عرصه فوتسال و فوتبال ساحلی مردان در کنار گسترش حضور در ورزش بانوان تاکید کرد.

سنگربان تیم ملی فوتسال از اوکتاویو به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین مربیان فوتبال ساحلی ایران یاد کرد که ورزش کشورمان در این رشته را متحول کرد.

وی همچنین ضمن تمجید از عملکرد مربی فعلی تیم ملی گفت : درحال حاضر عباس هاشم پور با فعالیت در کنار اوکتاویو و میرشمسی و کسب تجربه ، عملکرد خوبی از خود بجای گذاشته است.

حسینی در ادامه از تاسیس یک آکادمی فوتبال ساحلی به عنوان اولویت خود نام برد و گفت : برای ریشه دار شدن این رشته ورزشی در کشور ، بزودی شاهد تاسیس یک مدرسه فوتبال ساحلی در نوشهر خواهیم بود.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی خوب برای مردم کشورمان ، از آغاز اردوهای آمادگی برای حضور در لیگ برتر و مسابقات بین المللی بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها