تشکر ویژه رئیس کمیته ملی المپیک از رسانه ملی و شبکه ورزش

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک : شهادت می‌دهم رسانه ملی و بالخصوص شبکه ورزش در طول این مدت در کنار ما بودند.

معرفی برنامه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در برنامه کادرفنی آخرین اقدامات صورت گرفته برای حمایت از کاروان المپیک کشورمان را تشریح کرد.

وی در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در رسانه ملی و به خصوص شبکه ورزش سیما اعلام کردند: همه مجموعه‌ها در حال تلاشند تا در المپیک کام ملت را شیرین کنند و شهادت می‌دهم مجموعه رسانه ملی و به خصوص شبکه ورزش سیما در تمام طول این مدت در کنار ما بود.

وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک همچون راه اندازی کاروان فرهنگی المپیک، تاسیس موزه افتخارات ورزش، تولید مجموعه تاریخ شفاهی ورزش ایران و... برای ورزش کشور افزودند: در توکیو ملاقات هایی را با روسای کمیته ملی المپیک کشورها و با روسای فدراسیون جهانی رشته‌هایی که با آنها در چالش هستیم مانند دوچرخه سواری، ژیمناستیک و کاراته خواهیم داشت. در این جلسات مشکلات خود را حل و فصل خواهیم کرد.

صالحی امیری درباره پیش‌بینی خود از نتیجه کاروان در المپیک توکیو گفت: کاروان ما انگیزه زیادی دارد اما نباید توقعات را بالا ببریم. بیش از ۳۰۰ هزار نفر برای سهمیه المپیک تلاش می‌کنند و تنها ۱۱ هزار نفر در المپیک شرکت می‌کنند و از این تعداد فقط ۱۳۰۰ نفر روی سکو می‌روند. کاروان ما تا این لحظه پیروز شده چون ورزشکاران ما جزو آن ۱۱ هزار نفر حاضر در المپیک هستند. 

وی با ابراز امیدواری از مدال‌آوری کشتی تصریح کرد: مطمئنیم که کشتی ما حتماً در المپیک توکیو خواهد درخشید. کاراته نیز به روزهای درخشانی رسیده بود و از این رشته انتظار زیادی داریم. 

وی در پایان افزود: همه ورزشکاران در تلاشند تا کام ملت را شیرین کنند و ما تا این لحظه پیروز هستیم؛ چرا که خیلی از کشورها آرزوی حضور در المپیک را دارند و ما ۶۷ سهمیه گرفته ایم‌.

همچنین بر اساس اعلام رئیس کمیته ملی المپیک جوایز در نظر گرفته شده برای مدال آوران در المپیک با ۲۰ درصد افزایش از دلار به یورو تغییر کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها