نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی روئینگ و آب‌های آرام مشخص شدند

فدراسیون قایقرانی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی روئینگ و آب‌های آرام را اعلام کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

اردوی تیم ملی در بخش روئینگ مردان و بانوان، آبهای آرام مردان و بانوان و پاراکانو برگزار می شود که نفرات دعوت شده پس از صدور بخشنامه در اردو حاضر خواهند شد.

در بخش روئینگ مردان بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان‌پور و در بخش روئینگ بانوان نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.

در پاراکانو شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، بهنوش بهروان، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی به اردو دعوت خواهند شد.

در کایاک مردان: علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی و امید احمدی و در کایاک بانوان الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، مهسا آذری انتخاب شدند.

در کانوی مردان محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری و عادل مجللی و در کانوی بانوان پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.

این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.

با تصمیم کمیته فنی اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها