یکسان سازی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

وزیر ورزش و جوانان که در پاریس حضور دارد از یکسان‌سازی پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک خبر داد.

معرفی برنامه

وزیر ورزش و جوانان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی شبکه ورزش سیما به پارالمپیک پاریس گفت : ایران جزء کشورهای باسابقه و مطرح جهان در بازی های پارالمپیک به شمار می رود ولی بنظر می رسد در این زمینه باید فضا و شرایط را برای فرزندان ایران بیشتر مهیا کرد تا درخشش بهتری داشته باشند.  

احمد دنیامالی افزود: بیش از 55 درصد مدال های کسب شده توسط کشورمان در سنوات گذشته پارالمپیک در رشته دوومیدانی بوده است، ما این شرایط را داریم که بچه های ما بهتر از این درخشش داشته باشند، ما برای پارالمپیک برنامه داریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:  اولین اقدام ما ایجاد مساوات در پاداش ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی بود که این مسئله حل شده است و از این دوره پاداش ها به طور مساوی پرداخت می شود.

دکتر دنیامالی گفت : انشالله از دوره های آینده، بیشتر برنامه خواهیم کرد و با مهیا کردن بهتر شرایط، شاهد افتخار آفرینی بچه های معلولمان در صحنه های جهانی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای یک توان یاب، ورزش عین زندگی است، بیان داشت: هرچقدر شرایط  کشور را در زمینه متناسب سازی بیشتر فراهم کنیم طبیعتا در حوزه ورزش هم معلولان می توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

او افزود: برای هرکدام از رشته ها ما برنامه جامعی خواهیم داشت تا با تبدیل برنامه ها به اجرا برای مردم گزارش های خوبی را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها