نقش کلیدی مسابقات بین المللی تختی در شناسایی استعدادهای کشتی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی جام تختی ، ضمن تقدیر از شبکه ورزش سیما در پخش زنده این رقابت ها ، شناسایی استعدادها و حمایت از آنها در جهت تعالی آینده ورزش کشتی را از جمله اهداف برگزاری این جام دانست.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه برگزاری دیدارهای نهایی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی ، از شبکه ورزش سیما بابت اهتمام ویژه در پوشش زنده رقابت های آزاد و فرنگی این جام تقدیر کرد و گفت : خوشبختانه شاهد برگزاری خوب مسابقات با شرکت کنندگانی هستیم که قطعا در آینده به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته فنی از برگزاری چنین مسابقاتی ، دیده شدن استعدادهای این رشته ورزشی ، حمایت و دعوت نمودن از آنها به اردو به شمار می رود ، افزود : این عزیزان مطمئنا در آینده به کشتی ما کمک خواهند کرد.

وی در ادامه از شرایط دشوار حاکم بر ورزش جهان و ایران با توجه به وضعیت ناشی از شیوع کرونا اظهار تاسف کرد و اظهار امیدواری کرد تا هرچه زودتر این ویروس از جهان رخت ببندد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا المپیک توکیو گفت : دهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد فردا به اتمام می رسد ، انشالله از چهارم خرداد مرحله یازدهم این اردو آغاز می شود ، همچنین تا روز اعزام تیم ملی کشتی آزاد به توکیو که هفتم مرداد خواهد بود 5 مرحله اردوی دیگر نیز خواهیم داشت.

محمدی در ادامه از برگزاری مسابقات متعددی مانند لیگ ، انتخابی تیم ملی ، گزینشی درون اردویی ، حضور در رقابت های مختلف و مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا ، به عنوان تلاش های فدراسیون کشتی و دست اندرکاران امر برای موفقیت تیم ملی در المپیک یاد کرد.  

وی شرایط تیم ملی کشتی آزاد را خوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود : با این وجود ، کار سختی در پیش داریم ، امیدوارم در این مدت مانده تا المپیک با انجام حمایت های لازم ، ایجاد همدلی ، آرامش و انسجام بتوانیم در توکیو دل مردم را شاد کنیم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد پس از بازگشت از جام زیلکوفسکی لهستان ، ترکیب نهایی تیم اعزامی به المپیک اعلام شود.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها