اجاره اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی بخشیده شد

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: با تصویب هیات وزیران، اجاره بهای ۴ هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی بخشوده شد
دسته بندی:

معرفی برنامه

جمشید تقی‌زاده که روز پنجشنبه برای افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال ایوانکی به استان سمنان سفر کرده، اظهار داشت: تعطیلی فعالیت‌های ورزشی بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال خسارت به این بخش در سه ماه گذشته کشور وارد کرده است.
 
وی افزود : با پیشنهاد این وزارت و تصویب هیات وزیران، اجاره بهای چهار هزار و ۳۰۰ اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنان در این مدت بخشوده شد.
 
معاون ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این بخش تصریح کرد: تسهیلات مالی ارزان قیمت در اختیار ۲۸ هزار باشگاه‌دار و فعال ورزشی کشور قرار می‌گیرد.
 
تقی‌زاده افزود: به ازای فعالیت هر فرد در باشگاه‌ها، تسهیلات ارزان قیمت به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد که نیمی از آن برای حقوق نیروهای انسانی و نیمی برای اجاره در نظر گرفته شده است.
 
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها، به افزایش ۷۰۰ درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سیاست کلی این وزارتخانه ارتقا سطح سلامتی در جامعه است که یکی از راهکارهای تحقق این مهم با ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی میسر می‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها