لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می شود

معاون وزیر ورزش و جوانان در قزوین گفت : با توجه به اقدامات وزارت ورزش ظرف امروز و فردا قرعه کشی مسابقات دسته برتر فوتبال اعلام می‌شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان امروز در در مراسم افتتاح خانه تیراندازی شهر محمدیه استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت : فدراسیون فوتبال ، قرعه کشی لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می‌کند و مسابقات هم نهایتا بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه ورزشگاه آزادی تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است ، تاکید کرد : ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان و فولادشهر اصفهان ، فولاد اهواز و آبادان هم آماده شده اند.

داروزنی افزود : دغدغه ما ورزشگاه‌های قائم شهر و مسجدسلیمان بود که نصب صندلی، تکمیل ورودی‌ها و رختکن ورزشگاه قائم شهر با پیگیری‌های استاندار به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات ، نصب صندلی ، فروش الکترونیکی بلیت ، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را الزام آور کرده ، گفت : به جز گیت‌های ورودی مابقی کار‌ها در این ورزشگاه‌ها انجام شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد : دو استادیوم جم بوشهر و مسجدسلیمان هنوز مشکلشان حل نشده که در صورت آماده نشدن ، مسابقات آن‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.

پرداخت پاداش قهرمانان تا پایان سال داور زنی درباره پرداخت پاداش قهرمانان ورزشی هم گفت : پاداش قهرمان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جارکارتا پرداخت شده و پاداش سایر مسابقات جهانی هنوز به آنان داده نشده است.
وی افزود : پاداش سایر رشته‌ها مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را هم انشالله تا پایان سال پرداخت خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان ، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت را در اولویت دانست و گفت : تکمیل سالن‌های ۶ هزار نفری هم در اولویت تکمیل قرار دارند.
داورزنی افزود : این سالن‌ها مانند سالن‌های ۶ هزار نفری ارومیه و اردبیل می‌توانند میزبان مسابقات جهانی باشند.

به گفته داورزنی ، همواره ۳ تا ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با توجه به محدودیت‌ها و بر اساس اولویت آن‌ها را به بهره برداری خواهیم رساند. وی راهکار دیگر فدراسیون برای افتتاح طرح‌های نمیه تمام را استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت بخش خصوصی طبق ماده ۲۷ بیان کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود : امسال بیش از ۷۰۰ طرح ورزشی در کشور افتتاح شده است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا تجهیز سالن و مجموعه‌های ورزشی وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است ، گفت : این شرکت به صورت عمومی فقط زیرساخت‌های ورزشی را فراهم می‌کند و تجهیز آن‌ها وظیفه فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی است.

امروز با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان خانه تیراندازی شهر محمدیه به بهره برداری رسید و همچنین تجهیزات ۲۵ خانه روستایی به روستا‌های استان قزوین ارسال شد. شرکت در مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی و دیدار با استاندار قزوین از دیگر برنامه‌های سفر داورزنی به قزوین است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها