مربی تیم پرسپولیس : سرخپوشان خیلی خوب با گل محمدی هماهنگ شده اند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه زنده نوروز فوتبالی گفت:‌ هرچه جلوتر می‌رویم عملکرد بازیکنان بهتر می شود زیرا تیم در حریفان بویژه در لیگ قهرمانان آسیا بیش از ۶۰ درصد مالکیت توپ را در زمین به عهده داشتند و این حکایت از هماهنگی تیم با سرمربی‌شان یحیی گل‌محمدی است
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

حمید مطهری در پاسخ به ارزیابی عملکرد کادر فنی جدید تیم پرسپولیس افزود: ما کمی پیش از شرو ع نیم فصل دوم لیگ به پرسپولیس اضافه شدیم، حتی روزی که شخصا سر تمرین و بازی دوستانه حاضر شدم لباس غیر ورزشی داشتم؛ فکر می‌کنم حدود ۸ روز تا بازی با تراکتور که اولین بازی ما در نیم فصل باقی مانده بود اما از نظر مدل فوتبالی و نتیجه عملکرد خوبی داشتیم.
مطهری تصریح کرد: هرچند که بهتر است در این خصوص کارشناسان و هواداران نظر بدهند اما به نظر خودم عملکرد خوبی داشتیم.
وی ادامه داد:هر چه تیم جلوتر می رفت تیم بهتر عمل کرد و تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی بیشتر در تیم اجرا شد. خوشبختانه تیم ما پیشرفت خوبی داشت اگر چه در بازی نخست بازیکنان از چابکی خوبی برخوردار بودند اما از نظر بحث مالکیت توپ به اندازه کافی خوب عمل نکردند.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار شود، گفت:‌این برنامه به طور قطع به ضرر پرسپولیس است زیرا از همراهی هواداران محروم می شود.
وی اضافه کرد:‌در هر حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده است اما اگر چنین مساله‌ای رخ دهد این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.
مطهری ادامه داد: یکی از زیبایی‌های فوتبال در چنین رقابت هایی انجام بازی‌های رفت و برگشت است و اگر بازی‌ها در تهران برگزار شود هواداران حمایت بی‌نظیری می کنند و اگر مقابل شارجه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم به جرأت می‌توانم بگویم که بالای سه گل به این تیم می‌زدیم.
این مربی گفت:‌حمایت هواداران پرسپولیس از تیم حق آنان است و مردم باید از میزبانی تیم محبوب‌ خود لذت ببرند ضمن اینکه حضور هواداران به نفع تیم فوتبال پرسپولیس است زیرا هواداران انرژی بالایی به تیم می‌دهند، هرچند ما تابع تصمیمات قانونی هستیم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
 
مطهری در خصوص وضعیت نامعلوم لیگ‌برتر خاطر نشان کرد: همانطور که می‌دانید این ویروس نه تنها کشور ما بلکه کل دنیا را درگیر خود کرده است و در حال حاضر مهم تراز سلامتی مردم چیزی مهم‌تر نیست. نظرات گوناگونی شنیده ام و افراد زیادی اظهار نظر می‌کنند؛ اما بهتر است که در این شرایط از اعلام نظرات شخصی خوداری کرده و فضای لیگ را دچار چالش نکنیم.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس صدر جدول است  و ۱۰ امتیاز با تیم‌های دیگر فاصله دارد و ما به تصمیم مراجع و نهادهای تصمیم‌گیر احترام می‌گذاریم. مطمئن هستم هر تصمیمی که مقامات ذیصلاح بگیرند ما آن را می‌پذیریم.
 
مطهری در ادامه گفت:‌اگر قرار باشد تصمیمی هم گرفته شود به نظرم به دلیل ۱۰ امتیاز اختلافی که داریم این حق پرسپولیس است که قهرمان باشد هرچند که با این همه به تصمیمات آتی احترام خواهیم گذاشت.
 
مربی تیم پرسپولیس گفت: به سیدجلال حسینی بابت موفقیت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک می‌گویم و این قطعاً یک اتفاق خوشایند برای بازیکن ارزشمند و هواداران تیم است.
 
این مربی در پایان گفت:‌از گل‌محمدی و سایر اعضا کادر فنی برای موفقیت تیم پرسپولیس قدردانی می‌کنم و در این روزها اگر چه فوتبال تعطیل است به بازیکنان برنامه داریم تا در منزل به صورت اختصاصی تمرین کنند هرچند که این تمرینات مثل تمرینات تیمی و گروهی خیلی کارساز نیست اما به هر حال باید به نوعی بدن بازیکنان را حفظ کرد و چاره ای جز این نداریم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها