صعود پلیمر خلیج فارس به نیمه نهایی لیگ بوکس

سومین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس با برتری تیم پلیمر مقابل هیات بوکس خوزستان پیگیری شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سومین روز مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

در رقابت‌های گروه الف ، تیم هیات بوکس کرمانشاه در یک مبارزه مهیج با حساب ۵ بر ۳ مقابل بیمه حکمت به برتری رسید. در دیدار سرنوشت‌ساز سنگین وزن پوریا امیری بوکسور ملی‌پوش کرمانشاه با برتری مقابل امیرحسین زینعلی سند برتری تیمش را امضا کرد.

از دیگر دیدار این گروه باران پل اراک با حساب ۵ بر ۳ بر خدمات خودرویی قبادی اردبیل چیره شد.
در این دیدار بازی ۴ بر ۳ به سود تیم باران پل بود در آخرین مبارزه ایمان رمضان‌پور با برتری قاطع موفق شد تیمش را به پیروزی قطعی برساند.

 از رقابت‌های گروه ب  تیم پیشتازان اکو خراسان رضوی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد واریان جهرم فارس گذشت تا نخستین پیروزی خود را دشت کند.

محمد شوریان بوکسور باتجربه تیم پیشتازان اکو امروز با یک بوکس هجومی و رو به جلو پیروز شد و مورد تحسین همگان قرار گرفت تا به نوعی شکست مقابل احسان روزبهانی را به دست فراموشی بسپارد.

اما دو تیم قدرتمند پلیمر خلیج‌فارس و هیات بوکس خوزستان در فینال زودرس این رقابتها رو در روی هم قرار گرفتند.

امید احمدی‌صفا و سجاد محمد‌پور دو پیروزی برای پلیمر کسب کردند اما دانیال شه‌بخش بوکسور المپیکی ایران در یک بازی سخت مقابل دمیتری آسانوف به برتری رسید تا حساب کار دو بر یک شود.

مسلم مقصودی و احسان روزبهانی هم دیگر پیروزی‌های خوزستان را کسب کردند اما سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی و مجید جمشیدوند با بردهای خود باعث شدند تیم پلیمر با حساب پنج بر سه مقابل خوزستان به برتری برسد.

فردا (پنجشنبه) چهار دیدار دیگر از دو گروه الف و ب برگزار خواهد شد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها