قهرمانی پگاه در لیگ تیراندازی اهداف پروازی

تیم صنایع شیر ایران (پگاه) در پایان مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی به عنوان قهرمانی رسید.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی اهداف پروازی امروز با قهرمانی تیم صنایع شیر ایران (پگاه) به پایان رسید.
در این هفته تیم صنایع شیر ایران (پگاه) با تیم بیمارستان نیکان، تیم دریاچه ارومیه با تیم صنایع بازیافت راتا شمال و تیم دراک شیراز با تیم هوماک (میزبان) به رقابت پرداختند که در این هفته تیم هیئت تیراندازی کرمان با قرعه استراحت رو به رو بود.
در پایان این رقابت‌ها پگاه با کسب ۱۷ امتیاز در رده نخست قرار گرفت، بیمارستان نیکان و دریاچه ارومیه ۱۵ امتیاز کسب کردند که در مسابقه رو در رو تیم بیمارستان نیکان به پیروزی رسید و در رده دوم قرار گرفت و صنایع بازیافت راتا شمال با ۱۴ امتیاز چهارم شد.
در بخش قهرمان قهرمانان مسابقات تراپ بانوان سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، شیوا فرح پور از دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از صنایع شیر ایران در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش قهرمان قهرمانان اسکیت هم علی دوستی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه و عبدالقدیر شیرمحمدی از تیم دراک شیراز بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.
در بخش قهرمان قهرمانان تراپ مردان هم بابک یگانه از تیم دریاچه ارومیه، محمدحسین پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران و علی حافظی از دراک شیراز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها