کونته: اسلاویاپراگ قدرت بدنی و ذهنیت بالایی دارد

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مخاطرات رقیب را برای بازیکنانش یادآور شد.
 
سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: پس از انجام 3 بازی در لیگ، حالا باید کارمان در لیگ قهرمانان را آغاز کنیم و شروع موفقیت آمیز در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. با تیمی مواجه شویم که فصل قبل با وجود حضور پلژن، قهرمان لیگ کشور جمهوری چک شد. اسلاویا پراگ در لیگ اروپا نیز خوب عمل کرد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی حذف شد. باید مراقب و متمرکز باشیم زیرا آن‌ها تیمی فیزیکی هستند و ذهنیت خوبی دارند. بازیکنان رقیب ما مدتهاست به پیروز شدن عادت کرده‌اند و از ماه آوریل شکستی نداشته‌اند. فراموش نکنید 19 گل به ثمر رسانده‌اند و فقط 2 گل دریافت کرده‌اند. باید به حریف احترام گذاشته و با حمایت طرفداران و شجاعت و باورمان، بازی خودمان را انجام دهیم. زمان زیادی برای آماده سازی وجود ندارد اما باید آماده و با 110 درصد توان پا به زمین بگذاریم.
 
او در ادامه افزود: با توجه به اینکه ما تازه مسیر جدید خود را آغاز کرده‌ایم، انتظار زمان بیش‌تری برای تمرین کردن داشتم، با این حال لیگ قهرمانان عاملی خوب برای ایجاد انگیزه است.باید ارزیابی‌های لارم در مورد مصدومیت کمر لوکاکو نجام شود. اگر او را در زمین بازی دیدید، به این دلیل خواهد بود که به آمادگی کامل رسیده در غیر این صورت بازیکن دیگری بازی خواهد کرد. بیراگی هنگامی که به تیم ما آمد در شرایط فیزیکی خوبی نبود اما اکنون به سطح خوبی رسیده است. من در مورد او بیشتر نگران جنبه‌های تاکتیکی هستم زیرا برای هماهنگی با تیم کمی به زمان احتیاج دارد. این موضوع در مورد سایر بازیکنانی که در تمرینات پیش فصل در کنار ما نبوده‌اند هم صدق می‌کند. به همه بازیکنانم نیاز دارم و می‌دانم می‌توانم روی آن‌ها حساب باز کنم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها