کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر معرفی شدند

هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت در ریکرو و کامپوند مردان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت امروز با رقابت ورزشکاران ریکرو و کامپوند مردان در سایت تیروکمان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته سوم رقابت های ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ٤ بر یک برابر هیئت چهارمحال بختیاری به برتری رسید، آکادمی راد با همین نتیجه از سد سپاهان گذشت، نفت امیدیه با نتیجه ٣ بر ٢ کمانداران پایتخت را شکست داد و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٤ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

همچنین در هفته چهارم این رقابتها، کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک برابر هیئت چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید، نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٥ بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه ٤ بر یک مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی را شکست داد.

در هفته سوم رقابت های کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه ٥ بر صفر  سپاهان را شکست داد، تیم کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا هم با همین نتیجه برابر هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه ٣ بر ٢ نفت امیدیه را شکست داد.

در ادامه این مسابقات و در هفته چهارم کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه ٣ بر ٢ برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه ٥ بر صفر برابر کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند، آکادمی راد نیز با نتیجه ٤ بر یک فولاد آلیاژی ایران را شکست داد.

در پایان این مسابقات، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با ٣٤٦ امتیاز، صادق کبودانی از تیم نیروی زمینی اردیبل با ٣٣٠ امتیاز و صادق اشرفی از دانشگاه آزاد با ٣٢٢ امتیاز کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ در ریکرو و محمدصالح پالیزبان از آکادمی راد با ٣٥٦ امتیاز، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با ٣٥٢ امتیاز کمانداران برتر کامپوند بودند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها