8 نماینده کشورمان در روز دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

8 کشتی گیر کشورمان در مسابقات روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ، روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است که در کشتی فرنگی شیرزاد بهشتی طلا و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم ، حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم ، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به دیدار نیمه نهایی راه یافته اند.

 

همچنین در کشتی آزاد نیز علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم ، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم و رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم راهی دیدار نیمه نهایی شده اند.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است :

 

کشتی فرنگی :
در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 8 -0 از سد حریف گرجستانی گذشت. وی در دور سوم مقابل نماینده هند با نتیجه 4 - 0 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. علیرضا نجاتی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به حریف گرجستانی را با نتیجه 7 - 0 مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 5 - 0 از سد کشتی گیر جمهوری آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب و محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست به مصاف هم رفتند که حامد تاب با نتیجه 2 - 1 مقابل رضایی به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه 8 - 0 از سد حریف گرجستانی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدجواد رضایی نیز در صورت حضور تاب در دیدار نهایی ، بخت ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست می آورد.
در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست ، حریفی از  گرجستان را با نتیجه 9 - 1 شکست داد. محمدعلی گرایی نیز با نتیجه 9 - 0 مقابل نماینده  فرانسه پیروز شد. دو نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف هم رفتند که محمدعلی گرایی با نتیجه 9 - 0 مقابل پشتام پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. در صورت حضور گرایی در دیدار نهایی ، پشتام نیز می تواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.
در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 10 - 4 کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

کشتی آزاد :
در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در 2 دور حریفانی از گرجستان را با نتایج 19 - 9 و 11 - 9 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دورهای نخست و دوم ، کشتی گیرانی از  گرجستان را با نتایج 4 - 0 و 3 - 0 مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی رفت در همین وزن ایمان صادقی مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 4 - 1شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی مقابل پیمان بیابانی ، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت. ابوالفضل حاجی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 10 - 2 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدارنهایی باشد تا وی نیز بخت ادامه کار را بدست آورد.
در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم کشتی گیر گرجستانی را با نتیجه 6 - 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سید احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن مقابل حریف گرجستان در حالی که با نتیجه 6 - 0عقب بود به دلیل مصدومیت به مبارزه ادامه نداد. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها