جزییات ویژه برنامه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شبکه ورزش اعلام شد

دسته بندی:

معرفی برنامه

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش درباره تدارک این شبکه تخصصی برای جام جهانی گفت: با توجه به این که شبکه ورزش، شبکه تخصصی معاونت سیما در حوزه ورزش است سعی کردیم ویژگی‌هایی را در تعدد، تنوع قالب و ساختار برنامه‌ها لحاظ کنیم.
معتضدی بیان کرد: برنامه‌های ویژه شبکه ورزش صرفا، برنامه‌های ترکیبی نیست و از ساختار مسابقه تا مستندهای داستانی- روایی، تیزر ، کلیپ را در کنداکتور ویژه جام جهانی شبکه گنجاندیم تا رضایت مخاطبان به ویژه نوجوانان، جوانان و علاقه مندان به ورزش فوتبال را فراهم کند.
وی افزود: شبکه ورزش از تابستان ۱۴۰۱، تهیه و تولید برنامه‌ها را با محوریت جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز کرده و تعدادی از مستندها از تیرماه به روی آنتن رفته و از تابستان ۱۴۰۱ تا پایان جام جهانی ۳۵ هزار دقیقه برنامه تدارک دیده است و حدود ۱۰ عنوان برنامه به روی آنتن خواهد رفت.
معتضدی اصلی ترین برنامه جام جهانی شبکه ورزش را برنامه «جام ۲۲» عنوان کرد که از اول مهرماه روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۲۱ پخش آن آغاز شده و نخستین برنامه تحلیلی معاونت سیما درباره جام جهانی قطر است که رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بخش های جذاب و دیدنی این برنامه «قطرنامه» است که جذابیت ها و حاشیه‌های جام جهانی را با رویکرد طنز با اجرای عبدالله روا به تصویر می‌کشد. همچنین مسابقه «تله کیو جام ۲۲» که با همکاری تلوبیون هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و علاقه مندان می توانند از طریق تلوبیون آنلاین در مسابقه شرکت کنند.
همچنین مسابقه بزرگ پیش بینی هم طراحی شده است که مخاطبان می‌توانند در آن شرکت کنند و با پیش بینی نتایج بازی‌ها امتیازات خود را افزایش دهند که در پایان جام جهانی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
محمد میر نیز از طرف این برنامه در قطر حاضر خواهد بود تا مخاطبان را از آخرین اخبار جام جهانی مطلع نماید.
یکی از ویژگی‌های دیگر برنامه «جام ۲۲» این است که برخی مسابقات مهم را با حضور خانواده‌ها در استودیو «جام ۲۲» خواهیم دید و همزمان بازی‌ها را مشاهده می‌کنند.
همچنین در پویش «تا پای جان برای ایران» که در راستای حمایت رسانه ملی از تیم ملی کشورمان می‌باشد، مخاطبان می‌توانند شعارها و دلنوشته‌هایشان را در این پویش برای برنامه ارسال کنند تا حامی تیم ملی فوتبال کشورمان باشند.
لازم به ذکر است این برنامه ۴ استودیو خواهد داشت، استودیو جام ۲۲، استودیو اخبار جام جهانی، استودیو مسابقه جام جهانی و استودیو قطر.
همچنین برای اطلاع مخاطبان از اخرین اخبار جام جهانی، ویژه برنامه «دست اول» به صورت روزانه و در دو نوبت و در ساعت های ۱۱ و ۱۶ اخرین اخبار و حواشی جام جهانی را به اطلاع مخاطبان شبکه ورزش سیما خواهد رساند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها