حضور پرشور ورزشکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دسته بندی:

معرفی برنامه

جامعه ورزش کشور در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند تا در این مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشتند.

امسال جشن میلیونی پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار شد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاش بودند تا با دسیسه‌های پوشالی خود که در مدت ۴۴ سال گذشته نخ‌نما شده است، فضایی را رقم بزنند تا با یاس و نا امیدی اهداف شوم خود را بر این مرز و بوم تحمیل کنند اما درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم ولایتمدار پای این ارزش‌ها باعث شد تا همچون گذشته این دسیسه‌های کورکورانه نقش برآب شود.

امروز همه آمدند؛ از مرد و زن، پیر و جوان و ورزشکاران تا به نوعی سهم خود را بار دیگر ادا کنند و تا پای جان از کیان انقلاب دفاع جانانه‌ای داشته باشند. ورزشکاران از صبح زود با برپایی غرفه‌هایی در مسیر خیابان‌های انقلاب تا آزادی همچون آحاد محتلف جامعه در صف بودند تا با فریادهای کوبنده و بلند خود از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، انزجار خود را نسبت بر این ایادی استکباری اعلام کنند.

غرفه وزارت ورزش و جوانان و سازمان ورزش و جوانان شهرداری تهران نیز در این مسیر مملو از ورزشکاران و دوستاران ورزشی بود که با خانواده‌های خود در این محل تجمع کردند.

از نکات بارز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور نسل چهارمی‌های ورزشکار انقلاب بود که آنان نیز با در دست داشتن پلاکادرهایی انزجاری ایادی استکباری عشق و علاقه خود را نیز به نمایش درآورند تا بتوانند همانند مردم در این سیل روان شرکت کنند.

غرفه سازمان ورزش شهرداری با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل این سازمان و جمعی از پرسنل این نهاد نیز از ساعت ابتدایی مراسم بسیار چشمگیر بود و این نهاد خدمات رسان ورزشی نیز با برپایی غرفه‌های ورزشی خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کردند.

همچنین غرفه وزارت ورزش و جوانان در مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز در مسیر انقلاب تا آزادی(نرسیده به دانشگاه شریف، مقابل مدیران خودرو) برپا شد و ورزشکاران و جامعه ورزش نیز در این غرفه حضور پرشوری داشتند. در این مراسم چهره‌های مختلف ورزشی از جمله سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، روح‌الله اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

در این مراسم نیز وزیر ورزش و جوانان نیز پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم قرار گرفت. همچنین در این مراسم نیز وزارت ورزش برنامه‌های مختلف ورزشی را برای جمعیت علاقه‌مند ارائه کرد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها