گل‌محمدی: بخت اصلی صعود هستیم / خیلی ساده گل می‌خوریم

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یحیی گل ‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر شارجه امارات اظهار کرد : فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. هدفمان گرفتن سه امتیاز بود. اما بعد از گل دوم نتوانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم. مشکلی که داشتیم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود. در این دو بازی ۴ گل خورده‌ایم و خیلی ساده گل خورده‌ایم و باید بیشتر روی تمرکز کار کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی موفق نبودیم. بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند. بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی‌ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است.
گل محمدی درباره دریافت گل‌های زیاد در سه بازی قبلی گفت : در سه بازی قبلی ۶ گل خورده‌ایم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. بخشی از این گل‌ها شاید بخاطر مسائل تاکتیکی است بخشی هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد.
شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌ می‌توانیم آن‌ها را ببریم.
سرمربی پرسپولیس درباره تعویض سیدجلال حسینی هم گفت: سیدجلال یک مصدومیت جزئی ‌داشت که نمی‌دانم در چه حدی است. احساس درد داشت و به همین دلیل بین دو نیمه تعویض شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها