شبکه ورزش همراه لحظه لحظه فرزندان ایران

شبکه ورزش سیما همانند بازی های آسیایی هانگ ژو در زمان برگزاری بازی های پارا آسیایی در کنار کاروان پر افتخار فرزندان ایران به پوشش زنده رقابت های نمایندگان کشورمان در این رقابت ها پرداخت.
دسته بندی:

معرفی برنامه

هم زمان با آغاز رقابت‌ها به وقت تهران از ساعت ۴ بامداد برنامه دهکده آسیایی به پوشش زنده این رقابت ها با گزارشگران تخصصی می پرداخت. از نکات بسیار مهم که توجه مخاطبان شبکه ورزش سیما را جلب می کرد، پوشش رقابت تمام نمایندگان ایران در بازی های پارا آسیایی بود؛ با توجه به شرایط  رسانه ایی میزبان که بسیاری از رشته ها را به صورت زنده پوشش نمی داد، این اتفاق با تلاش  و همت فراوان تیم برنامه دهکده آسیایی شبکه ورزش سیما همزمان در تهران و هانگ  ژو به وقوع پیوست.

دیگر ویژگی برنامه دهکده آسیایی که به پوشش زنده رقابت‌های پارا آسیایی هانگ ژو می پرداخت، پخش روزانه ۲ساعت برنامه زنده از استودیو دهکده آسیایی واقع در هانگ ژو محل برگزاری رقابت ها با حضور مدال آوران و مربیان آنها بود. حضور به موقع و فعال خبرنگاران و مجریان اعزامی به هانگژو در سالن های مسابقه  و برقراری ارتباط زنده در زمان افتخار آفرینی قهرمانان کشورمان و مصاحبه های داغ و دست اول با افتخار آفرینان ایران، با استقبال و رضایت مخاطبان شبکه تخصصی ورزش همراه بود.

برنامه دهکده آسیایی دوشنبه هشتم آبان ماه در ویژه برنامه ایی ۱۵۰دقیقه ایی از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰دقیقه با حضور چند مدال آور کاروان پارا آسیایی و مسئولان کاروان فرزندان ایران، نگاهی تحلیلی به عملکرد درخشان فرزندان پر افتخار کشورمان در بازی های پارا آسیایی هانگ ژو خواهد داشت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها