کمیته انضباطی پرسپولیس، سپاهان و کالدرون را جریمه کرد

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان که از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور بازی و سرمربی حریف رخ داد. باشگاه پرسپولیس به پرداخت 400میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است).
باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی به 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*باشگاه سپاهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم رقیب باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قابل تجدید نظر است)
*کمیته انضباطی در خصوص گزارشی مبنی بر تخلف محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب در یکی از سایت های خبری و همچنین از طریق صحفات شخصی درفضای مجازی و متعاقب آن ارسال دفاعیه از سوی وی به کمیته انضباطی؛ اعضای کمیته پس از مداقه در اوراق پرونده و محتوای مطالب منتشره در صفحه شخصی و مصاحبه مذکور و با ملاحظه دفاعیات ارسالی به این نتیجه رسیدند که مطالب منتشره و مصاحبه با هیچ یک از تخلفات مندرج در ماده 71 مقررات انضباطی منطبق نبوده، وفق بند ج ماده 25 همین مقرارت با لحاظ عدم وجود جهت قانونی به منظور رسیدگی به پرونده، قرار توقف رسیدگی را صادر می کند.
این رای قطعی است.
*گابریل کالدرون،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، وی طبق مقررات ماده 71 انضباطی و با اعمال ماده 93 به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. بدیهی است تکرار اینگونه تخلفات شامل تنبیهات شدیدتری خواهد شد. این رای قطعی است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها