تا آخرین دقیقه جنگیدیم/ استقلال بعد از گل دوم موقعیتی نداشت

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش می‌توانسته بعد از گل دوم به گل سوم هم دست پیدا کند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی 2 - 2 مقابل استقلال گفت: بازی جذابی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند. از بازیکنانی که در زمین بودند بیشتر از این انتظار نمی‌رفت. نیمه نخست پایاپای بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که داشتیم، هدفمان کسب سه امتیاز و پیروزی در مسابقه بود.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و روی یک صحنه که جای سوال بزرگی است، از دفاع ما رد شدند و به گل رسیدند. استقلال بعد از این گل موقعیت دیگری نداشت.برای زدن گل دوم فشار خوبی آوردیم و توانستیم با صبر و حوصله زیاد، تیم حریف را عقب ببریم و از موقعیت ‌خودمان به خوبی استفاده کردیم.
وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین دقیقه جنگیدند و تسلیم نشدند و این برای ما خیلی مهم بود. می‌توانستیم بعد از گل دوم نیز به گل برسیم. در مجموع بازی راضی کننده بود اما ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. فشردگی مسابقات برای رفع اشکالات کار را سخت می کند. باید از هواداران تشکر کنم که با وجود یک گل عقب بودن، به ما دلگرمی دادند. از تک تک هواداران تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مدافعان کناری تیمش در این دیدار، خاطرنشان کرد: مهدی شیری روز خیلی خوبی داشت. هنوز صحنه گل استقلال را ندیدم و فقط در حین بازی دیدم اما او در حمله خوب کار کرد و گل اول نیز روی بازی‌سازی خوب او بود. انتظارم از مدافعان کناری در حملات بیشتر است. سمت راست ما فعال بود اما سمت چپ ما کمتر نفوذ کرد. با حضور محمد نادری از سمت چپ فشار بیشتری آوردیم. با این حال باید بیشتر کار کنیم و وقت بگذاریم.

گل‌محمدی درباره عملکرد استوکس نیز اظهار کرد: او هنوز از شرایط ایده‌آل دور است. در این چند روز فشرده تمرین کرد و برای رسیدن به وضعیت مطلوب چند هفته کار دارد. او بازی به بازی و تمرین به تمرین بهتر می‌شود و در آینده به ما کمک می‌کند.

وی درباره مشکلات تیمش درخلق موقعیت گل نیز گفت: بعد از اینکه استقلال گل دوم را به ثمر رساند، اتوبوسی دفاع کرد و این موضوع کار را برای ما سخت کرده بود. برای دستیابی به فضای کنار زمین و گردش توپ نیازمند صبر و حوصله بودیم. کار ما در این دیدار سخت بود اما به این فضای کنار دست پیدا کردیم. روی گل دوم نیز همین اتفاق افتاد و از فضا استفاده کردیم و به گل دوم رسیدیم. عملکرد تیمی در کل با وجود دفاع حریف، راضی کننده بود. نباید انتظار خلق موقعیت‌های متعدد را داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره ضعف بازیسازی این تیم در غیبت رسن، اظهار کرد: گردش توپ ما بد نبود و در بازیسازی نیز خوب فشار آوردیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم. فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و آنها یک توپ در نیمه دوم داشتند که گل شد.

او درباره حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران گفت: به فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ تبریک می گویم. او مربی شناخته شده‌ای است و فوتبال ما را می‌شناسد. هر فردی که انتخاب می‌شود، چه ایرانی و چه خارجی، او را کمک می‌کنیم تا تیم ملی را به جایگاه خوب برساند.

وی درباره تعویض کامیابی نیا نیز گفت: هدفمان هجومی‌تر شدن بازی بود. رسن یک خط جلوتر بازی کرد و نوراللهی جلوی خط دفاعی ما را گرفت. با حضور رسن تغییر سیستم دادیم. با این حال کمال خوب بازی کرد.

گل‌محمدی با تشکر از علی علیپور نیز یادآور شد: او در این دیدارها گل، پاس گل و خطای منتج به گل داشته و از حیث موقعیت‌سازی هم خوب عمل کرده است. باید اینجا از او حمایت کنم. در هفته گذشته فضای خوبی نبود و می خواهم تاکید کنم که او کار خود را خوب انجام می دهد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها