سه ستاره ایرانی در بین 500 بازیکن برتر دنیا

مجله معتبر ورلد ساکر در تازه ترین شماره خود به معرفی بازیکنان برتر دنیا در سال 2020 پرداخت که در این فهرست 500 نفره نام 3 بازیکن ایرانی هم قرار دارد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 در فهرست منتشر شده نام مهدی طارمی، سردار آزمون و علی علیپور دیده می شود.
سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و ستاره زنیت سن پترزبورگ به همراه این تیم روسی در این فصل 3 جام(لیگ، حذفی و سوپر کاپ) را فتح کرد و یکی از بازیکنان برتر از دید این مجله انتخاب شد.
ورلد ساکر به بازی‌های عالی سردار در تیم ملی ایران اشاره کرده و می‌ نویسد او بارها به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس لینک شده و احتمال اینکه به زودی چمدان‌هایش را بسته و راهی بریتانیا شود وجود دارد.
مهدی طارمی دیگر مهاجم ملی پوش کشورمان هم که به همراه ریوآوه فصلی رویایی را پشت سرگذاشته بود و با زدن 18 گل تیمش را کمک کرد تا سهمیه اروپا بگیرد در این لیست 500 تایی حضور داشت..
ورلد ساکر در معرفی مهدی طارمی ستاره ایرانی ریو آوه مطلب خود را با اشاره به نقل قولی از کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه شروع می‌کند که در ابتدای فصل جاری درباره مهدی گفته بود: قصدم بی احترامی به ریو آوه یا لیگ پرتغال نیست ولی مهدی بازیکنی است که باید در سطح بالاتری بازی کند.
علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که در این فصل به همراه سرخ پوشان چهارمین قهرمانی متوالی اش در لیگ ایران را تجربه کرد به عنوان سومین بازیکن ایرانی در این لیست بهترین فوتبالیست های دنیا حضور داشت..
ورلد ساکر به شایعات درباره پیشنهادهای اروپایی علیپور اشاره کرده و می نویسد احتمال اینکه مهاجم 25ساله پرسپولیس به زودی راهی اروپا شود بالا است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها