قطع همکاری استقلال با استراماچونی/ سرمربی جدید بزودی معرفی می‌شود

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد همکاری این باشگاه با سرمربی ایتالیایی آبی پوشان به پایان رسید و بزودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

باشگاه استقلال در این اطلاعیه آورده است: بیش از ۳ هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای این باشگاه مسجل شده است.

ایشان از ابتدای ترک تهران بارها اعلام کرده بود که بلافاصله پس از دریافت مطالباتش به کار خود باز می‌گردد اما متأسفانه بعد از پرداخت مطالبات مربوطه از مسیر مورد نظر و مورد تأیید ایشان در ایتالیا مجدداً در یازده بند خواسته‌های جدیدی مطرح شد که پذیرش برخی از آنها مغایر با قرارداد منعقده بود.

به همین دلایل هفته گذشته در چنین روزی باشگاه استقلال این موضوع را مختومه اعلام کرد اما با نهایت حسن نیت و برای آخرین بار و به اصرار هواداران و دعوت مدیربرنامه ایشان جهت مذاکره مجدد، هیات سه نفره ایرانی متشکل از آقای دکتر خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه و آقایان رحمان رضایی و علی خطیر همراه یک وکیل سوئیسی در قطر با آقای ماتزیلی وکیل آقای استراماچونی به مذاکره پرداختند که در کمال ناباوری مورد تکذیب ایشان قرار گرفته که این یک بی‌اخلاقی بزرگ است.

باشگاه استقلال از ابتدای همکاری با ایشان، رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرمؤدبانه را تحمل کرده که شدت این بی‌احترامی‌ها در سه هفته گذشته و در جریان مذاکرات به اوج خود رسیده بود.

متاسفانه شیوه رفتاری به گونه‌ای است که مدام باید برای اثبات ادعاهای کذب، اسنادی ارائه شود که احتمال دارد منجر به دردسرهای حقوقی برای باشگاه استقلال شود و طرف مقابل نسبت به این موضوع آگاه است!

به همین دلیل ضمن اعلام پایان همکاری با آقای استراماچونی و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط سه هفته گذشته بازنخواهد گشت، به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها