اروگوئه - غنا، دست خدای سوارز و حسرت یک قاره

دیدار اروگوئه و غنا در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ امشب در برنامه لدت فوتبال شبکه ورزش سیما
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

دیدار دو تیم اروگوئه و غنا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در ورزشگاه ساکرسیتی شهر ژوهانسبورگ برگزار شد.
قضاوت این دیدار را اولگاریو بنکورنسای پرتغالی به همراه دو کمک اسپانیایی و پرتغالی بر عهده داشت.
این دیدار، نبرد بین اروگوئه و یک قاره بود، در یک طرف میدان آبی آسمانی پوشان اروگوئه ای قرار داشتند و در طرف دیگر غنایی قرار داشت که توسط یک قاره پشتیبانی می شد.
نتیجه 1-1 حاصل کار تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه بود و بازی در وقت اضافه پیگیری شد.
در صد و بیستمین دقیقه و پس از موقعیت های متعدد غنا در ۱۵ دقیقه دوم، مردان سیاه آفریقا توپی را به سمت دروازه اروگوئه شوت می کنند که لوییس سوارز توپ را با دست خود از خط دروازه بیرون می کشد. این حرکت سوارز از دید داور پرتغالی پنهان نمی ماند و اخراج فوری وی را به همراه گرفتن پنالتی به سود غنا به دنبال دارد.
به آسمان فرستادن توپ در پنالتی توسط آساموا ژیان و بالا و پایین پریدن های لوییز سوارز پس از، از دست رفتن این پنالتی از لحظات ماندگار تاریخ جام جهانی می شود.
در نهایت با پایان وقت اضافی و انجام ضربات پنالتی این تیم آبی پوشان اروگوئه است که موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی می شود تا حسرت راه یابی به نیمه نهایی را برای قاره سیاه باقی گذارد.

علاقمندان می توانند این دیدار را امشب (یکشنبه 28 اردیبهشت) ساعت 22:30 در برنامه لذت فوتبال از شبکه ورزش سیما تماشا کنند.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها