قهرمانی عفتی در تپانچه و نایب‌قهرمانی ذوالفقاریان و خدمتی

رقابتهای تیراندازی برخط در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور جهان به میزبانی نمادین کشور سنگاپور با معرفی نفرات برتر برگزار ش
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 

در رشته تفنگ بادی آقایان، نماینده کشور استرالیا به مقام قهرمانی دست بافت، امیر سیاوش ذوالفقاریان دوم و دیگر نماینده استرالیا سوم شدند.

در این ماده حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نورویان و امیر محمد نکونام به ترتیب در جایگاه های چهارم، پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند.

در بخش تفنگ بادی بانوان، نماینده کشور سنگاپور اول شد. نجمه خدمتی در جایگاه دوم قرار گرفت و دیگر نماینده سنگاپور سوم شد. در این ماده آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده به ترتیب مقام های ششم و سیزدهم را کسب کردند.

در بخش تپانچه بادی بانوان، نمایندگان کشور تایلند اول و دوم شدند و تیرانداز سنگاپوری در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده زینب طوماری و هانیه رستمیان با مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود پایان دادند.

در تپانچه بادی آقایان نیز، محمد رسول عفتی به عنوان قهرمان این رقابتها شناخته شد، جواد فروغی دیگر نماینده ایران دوم شد و نماینده کشور ویتنام در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده وحید گل خندان در جایگاه ششم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها