از تمبر پهلوان سیدحسن رزاز رونمایی شد

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

هم زمان با برگزاری مراسم دهمین سال ثبت جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در یونسکو از تمبر پهلوان مرحوم حاج سید حسن رزاز، امروز  با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در آکادمی زورخانه ملی شهید فهمیده رونمایی شد.
 
در این مراسم مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای گفت: امروز بیست و پنج آبان دهمین سال ثبت ورزش های زورخانه ای و فرهنگ پهلوانی در سازمان یونسکو است که همرمان با این مراسم از تمبر مرحوم سید حسن رزاز یکی از پهلوانان ورزش زورخانه ای نیز رونمایی می شود.
 
وی گفت: کار چاپ تمبر این پهلوان را از ۶ ماه گذشته آغاز کرده بودیم که به دلیل محدودیت‌های پیش آمده به خاطر کرونا این کار به تعویق افتاد که در نهایت تصمیم گرفتیم که همزمان با برگزاری دهمین سال ثبت جهانی ورزش های زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی از تمبر این پهلوان نیز رونمایی کنیم که البته چنین حرکتی در تاریخ ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بی نظیر است که امیدارم این حرکت منجر به آن شود تا در معرفی سایر بزرگان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و معرفی آن‌ها به نسل‌های آینده گام‌های موثری برداریم تا نسل‌های آینده قدرشناس این پهلوانان باشند.
 
جوهری خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای معرفی ورزش‌های زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ پهلوانی در داخل کشور و سطح بین الملل شده است که البته برای معرفی و شناسایی بهتر این رشته ورزشی در سطح بین الملل نیاز به حمایت و عزم ملی داریم.
 
در این مراسم میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سبحانی فر رییس شرکت پست ملی ایران و حاج محمد حسن جوهرچی یادگار پهلوان سیدحسن رزاز نیز حضور داشتند.
 
در پایان این مراسم از تمبر سید حسن رزاز توسط بزرگان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها