مهدی: احتمال پایان لیگ برتر بدون مشخص شدن قهرمان خیلی کم است

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سهیل مهدی درباره وضعیت برگزاری لیگ برتر فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا، گفت: هنوز دو مورد برای ما مجهول است، یکی تاییدیه ستاد مقابله با کرونا که مقام بالادستی در این مورد به حساب می‌آید که آنها باید به ما وضعیت را اعلام کنند. مورد دیگر تاریخ برگزاری مسابقات در آسیا است که تقویم ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اگر این مسائل برای ما مشخص شود، می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم ولی همه چیز منوط به این دو موضوع است.
 
وی درباره اینکه درصورتی که مسابقات از سر گرفته شود، بدون حضور تماشاگران خواهد بود خاطرنشان کرد: این موضوع به این برمی‌گردد که شرایط موجود و کنترل این اپیدمی به چه صورت است، هرچند مسابقات بدون تماشاگر هیچ لطفی ندارد ولی این مورد کمک می‌کند تا مسابقات تمام شود و این یکی از انتخاب‌های ما خواهد بود.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره جلسه‌ای که با صادق درودگر بر سر مباحث اقتصادی داشت تصریح کرد: در ذهن ایشان علامت‌ سوال‌های زیادی است، آیتم‌هاییدر قراردادهای مالی وجود دارد که عدم برگزاری لیگ آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. فعلا ما هم مانند همه دنیا نگران هستیم تا این شرایط زودتر تمام شود.
مهدی درباره اینکه آیا احتمال دارد لیگ بدون مشخص شدن قهرمان به پایان برسد، اظهار داشت: احتمال این موضوع خیلی کم است چون هنوز به آن مرحله از فشردگی که به عدم مسابقات ختم شود، نرسیده‌ایم.
وی درباره اینکه در صورت از سرگیری مسابقات تیم‌ها این فرصت را دارند که تمرینات بدنسازی‌ را آغاز کنند، عنوان کرد: این یک موضوع بدیهی است که باید اتفاق بیفتد، مگر ما می‌توانیم بازیکنی که یک ماه دور از مسابقات بوده را بلافاصله وارد مسابقات کنیم؟ حتما در برنامه‌ریزی باید این موضوع را رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها