بازی های پاراآسیایی به طور رسمی از 30 مهر آغاز خواهد شد

دسته بندی:

معرفی برنامه

بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 از 30 مهر تا 6 آبان در 22 رشته ورزشی تیروکمان ، دوومیدانی ، بدمینتون ، فوتبال نابینایان ، بوچیا ، کانو ، شطرنج ، دوچرخه سواری ، گو ، گلبال ، جودو ، بولز ، وزنه برداری قدرتی ، رویینگ ، تیراندازی ، شنا ، تنیس روی میز ، تکواندو ، بسکتبال با ویلچر ، والیبال نشسته ، شمشیر بازی با ویلچر و تنیس با ویلچر برگزارمی گردد. لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این بازی های شنبه 29 مهر برگزار می شود.

کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با ۲۱۱ ورزشکار و در ۱۶ رشته ورزشی در بخش مردان و ۱۱ رشته ورزشی در بخش زنان در این دوره بازی‌ها شرکت می‌کند.

ایران در بخش مردان در رشته‌های وزنه برداری، والیبال نشسته، دوچرخه سواری، دوومیدانی، جودو، تیراندازی، فوتبال نابینایان، پاراکانو، بسکتبال با ویلچر، تکواندو، تیراندازی با کمان، گلبال، بوچیا، شنا، تنیس روی میز و شطرنج نماینده خواهند داشت.

همچنین در بخش زنان نیز نمایندگان کشورمان در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، پاراکانو، شطرنج، دوومیدانی، بوچیا، تیراندازی، گلبال، تکواندو و تیراندازی با کمان به مصاف حریفان خواهند رفت.

در دوره قبلی بازی های پاراآسیایی که در جاکارتا برگزار شد ، کاروان کشورمان با کسب 51  طلا ، 42 نقره و 43 برنز با مجموع 136 مدال در رده سوم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها