کسب دو مدال طلا و یک نقره در مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک

مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا در حالی عصر امروز پیگیری شد که در وزن 65 کیلوگرم امیر محمد یزدانی به مدال نقره و در اوزان 74 و 97 کیلوگرم یونس امامی و محمدحسین محمدیان به مدال طلا رسیدند و مجوز حضور در المپیک را بدست آوردند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز یکشنبه 22 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد. عصر امروز در ادامه این رقابت ها نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند که حاصل آن ، کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره بود.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است :

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی با برتری مقابل حریفانی از ترکمنستان ، چین و هند ، ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم نیز امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست ، مقابل نمایندگان کویت و بحرین ، پیروز و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه 15 بر 13 مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از برتری مقابل حریفانی از ژاپن ، ترکمنستان و هند ، ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. محمدیان در دیدار پایانی نیز به دلیل حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف از ازبکستان به مدال طلا دست یافت.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها