نشست ویلموتس با سرمربیان لیگ برتر

نشست هم اندیشی سرمربی تیم ملی فوتبال با سرمربیان تیم های لیگ برتری با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در این نشست استراماچونی سرمربی استقلال حاضر شد اما امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان و کالدرون سرمربی پرسپولیس غایب بودند.

صحبت های سرمربیان برخی از تیم‌های لیگ برتر در این نشست :

**استراماچونی: خیلی مهم است که از تمامی رده های سنی، تیم ملی دارید

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از فدراسیون فوتبال بخاطر برگزاری این جلسه تشکر می کنم . بابت ساختار فدراسیون تبریک می گویم.این ساختار حمایت حداکثری از تیم های ملی است.خیلی مهم است که از تمامی رده های سنی، تیم ملی دارید و این امر به رشد فوتبال و آینده تیم ملی کمک می کند.

وی گفت: در زمینه فنی و برگزاری نشست های این چنینی باید بگویم که کار مناسبی را فدراسیون در پیش گرفته و امیدوارم ادامه دار باشد.

**فرکی: به خاطر انتخاب هاشمیان و ویلموتس به رییس فدراسیون تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حضور مارک ویلموتس را در فوتبال ایران به فال نیک می گیرم و از شما سرمربیان تیم های لیگ برتری که در این جمع حضور دارید قدردانی می کنم. همچنین بخاطر انتخاب وحید هاشمیان و مارک ویلموتس به فدر اسیون فوتبال و مهدی تاج تبریک می گویم .
وی در ادامه بیان کرد:از طرف باشگاه پیکان و بازیکنانم اعلام می کنم که برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و در راستای برنامه های سرمربی تیم ملی گام بر می داریم تا تیم ملی فوتبال موفق شود.

**کمالوند: فوتبال در مسیر تغییر قرار گرفته است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بابت برگزاری این نشست از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم و به آقای تاج بابت حضور محمدرضا ساکت، وحید هاشمیان، ابراهیم شکوری و مارک ویلموتس تبریک می گویم. چرا که وی با استفاده از نیروهای جوان و کارآمد موفقیت در عرصه فوتبال را نهادینه می کند و با تجاربی که دارد می داند که در چه زمانی از چه افرادی کمک بگیرد. استفاده از جوان های تحصیلکرده نوید این را می دهد که از این پس شاهد حضور آنها برای موفقیت بیش از پیش فوتبال در کنار با تجربه ها باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری این جلسات کمک می کند تا با احترام به یکدیگر نقطه نظرات را متوجه و در راستای آن برنامه ریزی کنیم. خواهشم این است که با مطرح شدن مشکلات آن را رفع کنیم تا به رشد فوتبال برسیم.
وی گفت: فوتبال در مسیر تغییر قرار گرفته و فدر اسیون فوتبال و راس آن مهدی تاج این انتظار می رفت که شاهد تغییرات باشیم. امیدوارم این جلسات ادامه دار باشد تا بتوانیم به هدف خود که تغییر رو به جلو است ، برسیم.

**خوآکین: اینجا هستیم تا به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا از طرف کالدرون معذرت خواهی میکنم که نتوانستند در این نشست به دلیل حضور در چین ، شرکت کند.از دعوت شما ممنونم و بخاطر داشتن سطح بازیکنان ایرانی و بازیکنان تیم ملی که کیفیت بالایی را از خود نشان دادند، تشکر می کنم.
وی ادامه داد: ما تازه وارد ایران شدیم و اینجا هستیم تا به تیم‌ملی کمک کنیم. درب های پرسپولیس همیشه به روی شما باز است و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

**آصلان: مطمئنم با همفکری مربیان، تیم ملی فوتبال موفقی خواهیم داشت

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در وهله اول بخاطر دعوت شما تشکر می کنم. من از طرف آقای دنیزلی اینجا هستم. ایشان بعد از بازی برابر پرسپولیس، عازم ترکیه شدند.
وی گفت: بخاطر تمام امکانات ایجاد شده به فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. من امیدوار هستم و مطمئنم با همفکری که با مربیان دارند تیم‌ملی موفق خواهد بود.
وی در ادامه بیان کرد: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست دارم برنامه های مسابقات را زودتر اعلام کنند تا ما با برنامه ریزی که انجام می دهیم شرایط مناسبی را برای بازیکنمان ایجاد کنیم و با داشتن برنامه کامل، برنامه ریزی های دقیق تری انجام دهیم.
وی در ادامه بیان کرد: از کادر فنی تیم ملی فوتبال میخواهم که رابطه تنگاتنگی با کادر فنی تیم‌ها داشته باشند تا بتوانیم با کمک به یکدیگر آینده تیم ملی فوتبال ایران را بسازیم.

**منصوریان: با افتخار به تیم ملی بازیکن می دهیم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بخاطر حضور ویلموتس و انتخاب وحید هاشمیان تبریک می گویم.
بدون شک میتوانیم با حضور هاشمیان مربی بزرگی را در آینده داشته باشیم.
وی ادامه داد: بیشتر علاقمندم ببینم مربی تیم‌ملی چه خواسته ای دارد و چه کمکی میتوانیم کنیم. باعث افتخار من و باشگاهم هست که بتوانیم نماینده ای در تیم ملی فوتبال داشته باشیم و با افتخار بازیکنمان را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم.
وی درادامه بیان کرد: از تاج،رییس فدراسیون فوتبال تشکر میکنم. مسیر خیلی سختی را انتخاب کردند و برای تغییر فوتبال راه سختی دارد امیدوارم که با قدرت ادامه دهند و خسته نشوند.

**صادقی: امیدوارم بتوانیم بازیکنان بزرگی را تربیت و تحویل تیم ملی دهیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به مهدی تاج بخاطر انتخاب ابراهیم شکوری تبریک می گویم و از ویلموتش تقاضا دارم از تمرینات تیم‌ملی دیدن کنیم و من به عنوان مربی جوان بتوانم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.
وی گفت: امیدوارم بتوانیم بازیکنان بزرگی را تربیت کنیم و تحویل تیم ملی دهیم.

**ویسی: از ویلموتس می خواهیم بیشتر در کنار تیم ملی باشیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: خوشحالم که ویلموتس در کشور ما حضور دارد. امیدوارم با نوع جدید فوتبال، شاهد شور و نشاط در جامعه باشیم.
وی ادامه داد: تقاضا داریم بیشتر در کنار تیم ملی باشیم تا از نزدیک نحوه تمرینات و روند آماده سازی تیم ملی فوتبال نظاره کنیم.

**وویوجو ویس: با ادامه دار بودن جلسات موانع رفع می‌شود

زوران وویوجو ویس – دستیار بگویچ ضمن تشکر از برگزاری نشست هم اندیشی ویلموتس با سرمربیان تیم های لیگ برتر گفت: امیدوارم این نوع جلسات ادامه دار باشد چرا که با برگزاری مسابقات و نیم فصل مشکلات و یا نقاط ضعف و قوت نمود پیدا می کند و در نهایت می توان با گفتگو مشکلات را رفع کرد.

**باغ آبادی: فسلفه نزدیک کردن باشگاهها به تیم ملی باید مد نظر ویلموتس باشد

کمک مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از برگزاری این نشست تشکر می کنم. بدون شک فسلفه نزدیک کردن باشگاهها به تیم ملی باید مد نظر ویلموتس باشد و برگزاری این جلسات مستمر باشد تا بتوانیم به فوتبال و رشد آن کمک کنیم.

**تارتار: برای ارتقا فوتبال نیازمند امکانات سطح بالا هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: معتقدم باید از نوع بازی تیم ملی تبلیغ شود. مردم ما این فوتبال را بیشتر دوست دارند و از کادر فنی میخواهم تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن بیش از پیش به کار گیرد.
وی گفت: برای ارتقا فوتبال نیاز به امکانات فوق العاده ای داریم تا بتوانیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم. از تاج می خواهم بحث تجهیز کردن ورزشگاه و امنیت همچنان پیگیری کند تا به نتیجه نهایی برسد و بابت این تلاش از وی و فدراسیون فوتبال تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها