قالیباف : تابلوی زمان بندی آمادگی برای بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ باید از همین امروز روشن شود

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر انجام برنامه ریزی برای بازی های آسیایی و المپیک آتی از سوی وزارت ورزش گفت: مجلس در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار به دنبال ایجاد قوانین موثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.
دسته بندی:

معرفی برنامه

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با ورزشکاران مدال آور المپیک ضمن تقدیر از تلاش های ورزشکاران گفت: ورزش خاستگاه عمومی و اجتماعی و به دور از مباحث سیاسی، حقوقی و مذهبی است و باید با سرمایه گذاری های لازم کار را به درستی دنبال کرد تا نتایج خوبی را به دست آورد، در محدودیت های مالی و محیطی می توان با دقت در برنامه ریزی، ضعف ها را جبران کرد.
 
وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.
 
رئیس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش باید در عرصه برنامه ریزی خود تمرکز و اولویت را در رشته هایی با سابقه درخشان و مدال آور قرار دهد. البته نه به گونه ای که به سایر رشته ها توجهی نشود، اما در یک مدیریت درست و اصولی، اولویت بندی بسیار موثر است.
قالیباف با اشاره به حمایت مجلس از حوزه ورزش در زمینه قانونگذاری اظهار کرد: تدوین و تصویب برنامه پنجساله هفتم توسعه پیش رو است و باید برای حل مشکلات دست و پاگیر در حوزه قهرمانی، برنامه ریزی و قوانین لازم را تصویب کرد. البته در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار نیز مجلس به دنبال ایجاد قوانین موثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها