سعید اسماعیلی و رضا ساکی به دیدار پایانی راه یافتند

2 نماینده کشورمان به دیدار فینال و 2 نماینده به دیدار رده بندی رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان راه یافتند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که در پایان دیدارهای مقدماتی، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم و رضا ساکی در وزن 71 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهدی احدی زناب و دانیال سهرابی در اوزان 45 و 60 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند. سعید کریمی زاده در وزن 92 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی زناب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر رناتو عثمان اوویچ از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چورگیتا شول از رومانی با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.  احدی زناب در این مقابل ساماتبک ایزیمگالی از قزاقستان با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله ادموند نازاریان از بلغارستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی المیر علی یف از جمهوری آذربایجان است.

در وزن 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 از سد رأفت رشید از بلغارستان گذشت وی در دور دوم مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سهرابی در این مرحله مقابل الکساندر گورالی از مولداوی با نتیجه 4 بر 4 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.  وی در این مرحله مقابل ماکسیم اسکوراتوف از روسیه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 4 و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.  وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی را در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 6 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی استفان استارودوبتسیف از روسیه است.

در وزن 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر خالد حسن از مصر را شکست داد وی در دور بعد مقابل محمد اولویف از روسیه با نتیجه 8 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، کریمی زاده به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه به مصاف تیلر هانا از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ریچارد کارلسون از استونی مصاف می دهد و در صورت گذر از این کشتی گیر، در دیدار رده بندی به مصاف لازلو وارسانیل از مجارستان می رود.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها