موتورسواری قهرمانی جهان

نتایج مسابقات موتور سواری قهرمانی جهان در موتو 3 ، موتو 2 و موتوجی پی
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

"مارک مارکز" از اسپانیا و تیم هوندا به عنوان قهرمانی رقابت های موتو جی پی 2019 جهان  و " آلکس مارکز" از اسپانیا و تیم کالکس به عنوان نخست  مسابقات موتو 2 2019 جهان دست یافتند.

نوزدهمین و آخرین مرحله مسابقات موتور سواری قهرمانی جهان 2019 یکشنبه 26 آبان در اسپانیا برگزار شد و مارک مارکز اسپانیایی قهرمان زود هنگام این رقابت ها موفق به کسب مقام نخست شد.

 

 هجدهمین مرحله - مالزی - یکشنبه 12 آبان
موتوجی پی
ماوریک وینالس از اسپانیا و تیم یاماها به عنوان نخست دست یافت و مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا ( قهرمان زود هنگام سال 2019 ) دوم شد . در رده بندی مجموع مارک مارکز با 395 امتیاز در صدر قرارگرفت و آندره ا دویسیوزو ایتالیایی با 256 امتیاز در رده دوم و ماوریک وینالس در رده سوم جای دارند .
موتو 2
برد بیندر از آفریقای جنوبی از تیم کی تی ام و آلکس مارکز از اسپانیا از تیم کالکس به مقام های اول و دوم دست یافتند . در رده بندی مجموع آلکس مارکز اسپانیایی از تیم کالکس قهرمان زودهنگام مسابقات موتو 2 قهرمانی جهان در سال 2019 شد.
موتو3
لورنزو دلاپورتا ایتالیایی و سرخیو گارسیا هردو از تیم هوندا به عناوین اول و دوم رسیدند . در رده بندی مجموع دلاپورتا در صدر قرار دارد .

 

هفدهمین مرحله - استرالیا - یکشنبه 5 آبان 

موتوجی پی 

مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا به عنوان نخست دست یافت و کراچلو انگلیسی از تیم هوندا و جک میلر استرالیایی از تیم دوکاتی دوم و سوم شدند . 

موتو 2 

برد بیندر از آفریقای جنوبی  و خورخه مارتین از اسپانیا هر دو از تیم کی تی ام به مقام های اول و دوم دست یافتند  و آلکس مارکز اسپانیایی در رده هشتم جای گرفت . 

موتو3 

لورنزو دلاپورتا ایتالیایی و مارکو رامیرز اسپانیایی هردو از تیم هوندا به عناوین اول و دوم رسیدند . 

 

شانزدهمین مرحله - موتگی ژاپن - یکشنبه 28 مهر

موتو جی پی

در پایان شانزدهمین مرحله رقابت های موتو جی پی 2019 در موتگی ژاپن  «مارک مارکز» از اسپانیا و تیم هوندا با کسب زمان  42 دقیقه 41 ثانیه و 492 هزارم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت. «فابیو کوارتارارو» از فرانسه و تیم یاماها به همراه «آندره دویسیوزو» از ایتالیا و تیم دوکاتی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

موتو 2

«لوکا مارینی» از ایتالیا و تیم کالکس به عنوان قهرمانی رسید و «توماس لوتهی» سوییسی از تیم کالکس و «خورخه مارتین» از اسپانیا و  تیم کی تی ام نیز به عناوین دوم و سوم رسیدند.

موتو 3

در پایان شانزدهمین مرحله رقابت های موتو 3 در موتگی ژاپن «لورنزو دالا پورتا» از ایتالیا و تیم هوندا به عنوان نخست دست یافت و «آلبرتو آرناس» از اسپانیا و تیم کی تی ام و هم تیمی وی «ویتی راموس» از ایتالیا در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 

پانزدهمین مرحله - بوریرام تایلند - یکشنبه 14 مهر

موتو جی پی

مرحله پانزدهم از رقابت های موتو جی پی 2019 – تایلند با قهرمانی مارک مارکز از اسپانیا و تیم هوندا به پایان رسید.
مارکز با این نتیجه به عنوان قهرمانی رقابت های موتو جی پی 2019 نیز نائل شد. با این برد مارکز برای هشتمین بار قهرمان رقابت های موتورسواری جهان شده است که شش عنوان قهرمانی آن در کلاس موتو جی پی است . او در سال های 2010 در کلاس 125 سی سی، 2012 در موتو 2 و در سال های 2013، 2014، 2016، 2017 و 2018 موفق به دستیابی به عنوان قهرمانی رقابت های موتو جی پی جهان شده است.

"فابیو کوارتارارو" از فرانسه و تیم یاماها به همراه هم تیمی خود "موریکس وینالس" از اسپانیا در جایگاه دوم و سوم پانزدهمین مرحله از رقابت های موتو جی پی جهان 2019 در تایلند ایستادند.

موتو 2

با قهرمانی "لوکا مارینی" از کشور ایتالیا و تیم کالکس به پایان رسید. "برد بیندر" از کشور آفریقای جنوبی و تیم کی تی ام  دوم شد و "ایکر لک و اونا" از اسپانیا و  تیم کی تی ام در جایگاه سوم ایستاد.

موتو3

"آلبرت آرناس" از اسپانیا و تیم کی تی ام به عنوان قهرمانی دست یافت و "لورنزو دالاپورتا" ایتالیایی و "آلونسو لوپز" اسپانیایی هر دو از تیم هوندا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

چهاردهمین مرحله - آراگون اسپانیا - یکشنبه 31 شهریور

موتو3 

آرون کانت اسپانیایی از تیم کی تی ام به عنوان نخست رسید و اوگورا ژاپنی از تیم هوندا و دنیس فوجیا ایتالیایی از تیم کی تی ام به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در رده بندی مجموع لورنزو دالاپورتا ایتالیایی از تیم هوندا با 185 امتیاز و آرون کانت اسپانیایی از تیم کی تی ام با 182 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تونی آربولینو از ایتالیا و تیم هوندا با 154 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

موتو 2 

برد بیندر از آفریقای جنوبی و تیم کی تی ام به عنوان نخست رسید و خورخه ناوارو اسپانیایی از تیم اسپید آپ و آلکس مارکز اسپانیایی نیز از تیم کالکس به مقام های دوم و سوم رسیدند .

در رده بندی مجموع الکس مارکز با 213 امتیاز در مکان نخست جای دارد و  خورخه ناوارو با 175 و آگوستو فرناندز از اسپانیا با 171  در جایگاه دوم و سوم هستند.

موتوجی پی 

مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا به مقام نخست رسید و آندره دویسیوزو ایتالیایی و جک میلر استرالیایی هر دو از تیم دوکاتی دوم و سوم شدند.

 

سیز دهمین مرحله - سن مارینو - یکشنبه 24 شهریور

موتو 3

تاتسوکی سوزوکی ژاپنی از تیم هوندا قهرمان شد و خوان مک فی انگلیسی از تیم هوندا و تونی آربولینو ایتالیایی از تیم هوندا دوم و سوم شدند . 

موتو 2

آگوستو فرناندز اسپانیایی از تیم کالکس به عنوان نخست رسید و فابیو جیانانتونیو از ایتالیا و تیم اسپید آپ و آلکس مارکز از اسپانیا و تیم کالکس دوم و سوم شدند .

موتوجی پی

 مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا به مقام نخست رسید و فابیو کوارتارارو فرانسوی از تیم یاماها  ماوریک وینالس اسپانیایی از یاماها دوم و سوم شدند .

 

دوازدهمین مرحله - انگلیس  - یکشنبه 3 شهریور

موتو 3 

مارکوس رامیرز از اسپانیا و تیم هوندا به عنوان قهرمانی دست یافت و تونی آربولینو از ایتالیا و تیم هوندا و  لورنزو دالا پورتو از ایتالیا و تیم هوندابه مقام های دوم و سوم رسیدند .

در پایان مرحله دوازدهم رقابت های موتو 3 جهان در انگلیس و در رده بندی مجموع لورنزو دالاپورتا ایتالیایی از تیم هوندا با 171 امتیاز و آرون کانت اسپانیایی از تیم کی تی ام با 157 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تونی آربولینو  از ایتالیا و تیم هوندا با 133 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

موتو 2 

آگوستو فرناندز اسپانیایی از تیم کالکس به عنوان نخست رسید و خورخه ناوارو اسپانیایی از اسپید آپ و بِرَد بیندر از آفریقای جنوبی و تیم کی تی ام دوم و سوم شدند . 

در رده بندی مجموع الکس مارکز با 181 امتیاز در مکان نخست جای دارد و آگوستو فرناندز و توماس لوتهی اهل کشور سوییس با 146 امتیاز در جایگاه دوم و سوم هستند.

موتوجی پی 

دررقابتی مهیج آلکس رینز اسپانیایی از تیم سوزوکی به عنوان قهرمانی رسید و مارکز مارکز اسپانیایی از تیم هوندا و ماوریک وینالس اسپانیایی از یاماها دوم و سوم شدند . 

در رده بندی کلی مارک مارکز با امتیاز 250 پیشتاز موتوجی پی 2019 است. آندره دویسیوزو با 172 امتیاز در رده دوم و آلکس رینز  با 149 امتیاز در رده سوم هستند. در بخش تیمی دوکاتی با 317 امتیاز در صدر قرار دارد.

 

یازدهمین مرحله - اسپیلبرگ اتریش - یکشنبه 20 مرداد 

موتو 3 

رومانو فناتی از ایتالیا و تیم هوندا به مقام قهرمانی رسید و تونی آربولینیو ایتالیایی از تیم هوندا و جوان مکفی از انگلیس و تیم هوندا به عنوان دوم و سوم دست یافتند . 

موتو 2 

بِرَد بیندر از آفریقای جنوبی و تیم کی تی ام به عنوان قهرمانی دست یافت و آلکس مارکز اسپانیایی از تیم کالکس و خورخه ناوراو اسپانیایی از تیم اسپید آپ به مقام های دوم و سوم رسیدند .

موتوجی پی 

در رقابتی جذاب و دیدنی آندره دوویسیوز ایتالیایی از تیم دوکاتی به مقام نخست رسید و مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا دوم و فابیو کوارتارارو از فرانسه و تیم یاماها دوم و سوم شدند. 

 

دهمین مرحله - جمهوری چک - یکشنبه 13 مرداد

موتو 3
در مرحله دهم از رقابت ها موتو 3 سال 2019 در جمهوری چک آرون کانت اسپانیایی از تیم کی تی ام  به مقام قهرمانی رسید. لورنزو دالاپورتا و تونی آربولینو هر دو از ایتالیا و تیم هوندا دوم و سوم شدند.

موتو 2

در رقابت های موتو 2 جهان 2019 در جمهوری چک، الکس مارکز از اسپانیا و تیم کالکس با کسب زمان 38َ.49.768 به عنوان قهرمانی رسید. فابیو دی جیانانتونیو از ایتالیا و تیم اسپید آپ دوم شد و باستاینینی از ایتالیا و تیم کالکس در جایگاه سوم قرار گرفت.

موتو جی پی

مارک مارکز اسپانیایی از تیم هوندا به عنوان قهرمانی مرحله دهم از رقابت های موتو جی پی سال 2019 در جمهوری چک دست یافت و آندره دوویسیوز ایتالیایی از تیم دوکاتی و هم تیمی وی جک میلر از استرالیا دوم و سوم شدند.

نهمین مرحله - آلمان 2019 - یکشنبه 16 تیر

موتو 3

رقابت های موتو 3 آلمان 2019 با قهرمانی «لورنزو دلا پورتا» اهل ایتالیا و از تیم هوندا به پایان رسید.
نفر دوم این رقابت «مارکوس رامیرز» از کشور اسپانیا و تیم هوندا شد و «آرون کانت» از اسپانیا و تیم کی تی ام در جایگاه سوم قرار گرفت.

موتو 2

در پایان رقابت های موتو 2 آلمان 2019 الکس مارکز از اسپانیا و تیم کالکس قهرمان شد. برد بیندر از آفریقای جنوبی و تیم کی تی ام دوم و مارسل شروتر آلمانی از تیم کالکس سوم شد.

موتو جی پی

مارک مارکز از اسپانیا و تیم هوندا پیشتاز ر رقابت های موتو جی پی آلمان 2019 شد. هموطن وی ماوریک وینیالز از تیم یاماها دوم و کال کراچلو موتورسوار انگلیسی تیم هوندا سوم شد.

هشتمین مرحله - آسن هلند 2019 - یکشنبه 9 تیر

موتو 3

تونی آربولینو از ایتالیا و تیم هوندا اول شد، لورنزو دلاپورتا از ایتالیا و تیم هوندا دوم و ژاکوب کورن فیل از کشور چک و تیم کی تی ام در جایگاه سوم قرار گرفت. 

موتو 2

آگوستو فرناندز از اسپانیا به مقام قهرمانی رسید. برد بیندر از آفریقای جنوبی و لوکا مارینی از ایتالیا در جایگاه های دوم و سوم ایستادند. در انتهای این رقابت آلکس مارکز و لورنزو بالداساری در حالیکه نفر اول و دوم مسابقه بودند دچار حادثه شدند و از ادامه رقابت بازماندند.

موتو جی پی

ماوریک وینالس اسپانیایی از تیم یاماها به مقام قهرمانی رسید و مارک مارکز از اسپانیا و تیم هوندا و همچنین فابیو کوارتارارو از فرانسه و تیم یاماها دوم و سوم شدند.

هفتمین مرحله -بارسلون اسپانیا 2019 - یکشنبه 26 خرداد

موتو 3

مارکوس را میرز از اسپانیا ، آرون کانت از اسپانیا و سلستا راموس از ایتالیا اول تا سوم شدند . 

موتو 2

آلکس مارکز از اسپانیا قهرمان شد و توماس لوتهی از سوییس و خورخه ناوارو از اسپانیا دوم و سوم شدند . 

موتوجی پی

مارک ماکز از اسپانیا ، فابیو کوارتارارو از فرانسه و کال کراچلو از انگلیس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند . 

ششمین مرحله - ایتالیا 2019 - یکشنبه 12 خرداد

موتو 3

در این رقابت ها تونی آربولینو از ایتالیا به عنوان قهرمانی رسید و لورنزو دلاپورتا از ایتالیا و ژائومی ماسیا از اسپانیا دوم و سوم شدند .

موتو 2

آلکس مارکز اسپانیایی به عنوان قهرمانی دست یافت و لوکا مارینی از ایتالیا و توماس لوتهی از سوییس به مقام های دوم و سوم رسیدند .

موتوجی پی

دنیلو پتروچی ایتالیایی به مقام قهرمانی دست یافت و مارک مارکز اسپانیایی و آندره دویسیوزو ایتالیایی و به مقام های دوم و سوم رسیدند.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها