تاکید بریار دوازدهم بودن رسانه ملی

در دیداردکتر علی عسگری رییس سازمان صداوسیما با عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال بر یار دوازدهم بودن رسانه ملی تأکید شد.

معرفی برنامه

دردیدار رییس رسانه ملی با رییس فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی بر حمایت سازمان صداوسیما به عنوان یار دوازدهم تاکید شد. در این نشست که امروز در محل سازمان صداوسیما برگزار شد ابتدا  رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اهمیت رسانه ملی در ایجاد اتحاد و همدلی گفت: تیم ملی به عنوان یک ابزار وحدت بخش در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال حاضر می شود و نیاز است تا همه سازمان و نهادها در این مقطع حساس و تاریخی از فوتبال ملی عبور کنند.عزیزی خادم ادامه داد کادر مدیریتی، فنی و پشتیبانی تیم ملی با جان و دل تلاش می کنند تا بهترین نتیجه ممکن در منامه به دست آید. از این رو تمام افراد در مجموعه فوتبال ملی همدل شده اند تا از این پیچ تاریخی به سلامت گذر کنیم. بی تردید در این راه اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در موفقیت های تیم ملی دارند.
در ادامه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با اشاره به حضور 15 ماهه در تیم ملی فوتبال ایران به حضور چندین ساله در فوتبال ایران پرداخت و گفت: با سابقه چندین سال حضور در کشور باستانی و کهن ایران توانسته ام درک کنم فوتبال برای مردم ایران و رسانه ها چقدر مهم است. باتوجه به نتایجی که پیش از ما در تیم ملی گرفته شده باید بگویم کار سختی در پیش داریم. اما من، اعضای کادر فنی و بازیکنان با عشق و امیدواری پا به میدان می گذاریم و مطمئنم که تمام همت و ممارستی که به خرج می دهیم می توانیم با دست پر و کسب بهترین نتایج به ایران برگردیم و تمام مردم را خوشحال کنیم.
وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های رسانه ملی و رییس سازمان صدا و سیما از فوتبال ملی تاکید کرد فوتبال ایران از همه تیم های هم گروه خود یک سر و گردن بالاتر است و باید با بهترین نتایج این مرحله را پشت سر بگذاریم.
دکتر عبدالعلی علی عسگری رییس رسانه ملی نیز در این نشست صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اظهار داشت : بی شک فوتبال برای مجموعه سازمان صدا و سیما اهمیت فراوانی دارد و تیم ملی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از این رو از همه مدیران مرتبط با این موضوع در مجموعه رسانه ملی خواسته ام تمام تلاش خود را به کار بگیرند و بی شک ما نیز در راه حمایت از تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم. در همین رابطه اگر نیاز به اصلاح یا تقویت در بخش خاصی وجود دارد، بلافاصله موضوع را مرتفع خواهیم کرد.
در پایان این نشست صمیمانه، پیراهن تیم ملی از سوی رییس فدراسیون و دراگون اسکوچیچ به دکتر علی عسگری تقدیم شد.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها