پایان کار نمایندگان ایران با یک مدال نقره و یک مدال برنز

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه روزهای 16 و 17 آذرماه در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و در پایان محمد جواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این کشتی گیر روس در دور بعد، داستان از مسابقات حذف شد.

در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار نهایی ، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 6 بر 4 مغلوب حریف روس خود شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به باتیربک چاکولوف از روسیه را با نتیجه 2 صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. ابراهیمی در دیدار پایانی مقابل ماگومد کوربانوف از کشور روسیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب و به مدال نقره رسید. در ثانیه های پایانی این مسابقه در یک فعل و انفعال و با بازبینی فیلم، 2 امتیاز به کشتی گیر روس داده شد و کشتی به نفع وی به پایان رسید. این درحالی بود که کادر فنی و ابراهیمی به این امتیاز معترض بودند.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، فروتن از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن آتساماز تبلویف از روسیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع در این مرحله و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها