صعود کریمی به دیدار نهایی و راهیابی امامی به دیدار رده بندی

در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در قزاقستان ، یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم به دیدار رده بندی و علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافتند ، در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری ضمن کسب عنوان پنجم ، به سهمیه المپیک رسید.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در ادامه رقابت‌های دومین روز کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است ، یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم  در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی با برتری 6 - 0 مقابل الامان دوگدوربیک از قرقیزستان راهی یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله با برتری 11 - 0 مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ، به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در مرحله نیمه نهایی  6 – 7 مغلوب نورکجا کایپانوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف امامی در دیدار رده بندی برنده دیدار بین نیکولای کوجوکارو از انگلیس و جاشوا ریلی از استرالیا است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست ، برابر روبه ‌آن از مولداوی 12 - 1 پیروز شد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در نیمه نهایی 12 - 2 مقابل ساگالیوک از اوکراین پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله 10 - 0 مقابل علی‌خان جبرییل‌اف از روسیه پیروز شد. وی در دیدار نهایی به مصاف جی دن کاکس از آمریکا می رود.

هم‌چنین در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری ضمن صعود به رده بندی موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد. اطری بعد از ظهر امروز در این دیدار 3 - 6 مغلوب کومار راوی از هند شد و ضمن کسب عنوان پنجم رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی ، در وزن ۶۵ امیرمحمد یزدانی  ودر وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی  حذف شدند.

دیدارهای نهایی و رده بندی اوزان فوق بعد از ظهر فردا برگزار می شود که اسامی ورزشکاران راه یافته به دیدار نهایی به شرح زیر است:

۷۰ کیلوگرم: دیوید بایف (روسیه)- نورکوجا کایپانوف (قزاقستان)

۷۴ کیلوگرم: زائوربک سیداکوف (روسیه) - فرانک چامیزو (ایتالیا)

۹۲ کیلوگرم: علیرضا کریمی (ایران) - جی دن کاکس (آمریکا)

۱۲۵ کیلوگرم: گنو پتریاشویلی (گرجستان) - طاها آکگول (ترکیه)

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها