مسابقات جودو قهرمانی آسیا| ملی پوشان ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو قهرمانی آسیا با حضور به صورت آنلاین برگزار و جودوکاران کشورمان رقبای خود را در این مسابقات شناختند
دسته بندی:

معرفی برنامه

رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا از فردا (سه‌شنبه 17 فروردین ماه) با حضور 195 جودوکار از 30 کشور به میزبانی قرقیزستان در «بیشکک» آغاز می شود.

مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور «عبید العنزی» رئیس اتحادیه جودو آسیا در هتل «جنت» شهر بیشکک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابتدا پروتکل‌های بهداشتی برای تیم ها تشریح شد.

بدین ترتیب رقبای جودوکاران کشورمان در این دوره از مسابقات به این شرح مشخص شد:
وزن 73- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در میان 16 جودوکار دور نخست باید با "جیومانوزیف" از ترکمنستان مبارزه کند و سپس به دیدار برنده دیدار تاجیکستان و یمن بروند.

امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم دور نخست با "بکر الزیندین" نماینده اردن می رود و در صورت برتری با سعید ملایی از مغولستان پیکار خواهد کرد. در این وزن 18 جودوکار شرکت دارند.

در وزن 90- کیلوگرم که 14 جودوکار پیکار می کنند، قاسم باغچقی در اولین دیدار باید با "بو هبیلیگه" از چین مبارزه کند. وی در صورت برتری با «گواک» از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

علی پرهیزگار نماینده ایران در وزن 100- کیلوگرم در میان 16 جودوکار در اولین دیدار به مصاف "سریکبایف" از قزاقستان می رود و در صورت برتری باید با برنده مبارزه نیوزیلند و ازبکستان مبارزه کند.

سعید کرجی هم در وزن 100+ کیلوگرم که 14 جودوکار رقابت خواهند کرد دور نخست به مصاف "کیم مین جونگ" از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده ازبکستان و تاجیکستان خواهد رفت.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با 5 جودوکار حضور دارد که طبق برنامه فردا در روز نخست نماینده ایران ندارد و مبارزات جودوکاران ایران از روز چهارشنبه با مبارزات دو وزن 73- و 81- کیلوگرم آغاز می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها